Gå til innhold

Hardware.no: Test av 2.5" disker kontra 3.5" disker

Anbefalte innlegg

Heisann

Dette er et forslag til en test.

Selv har jeg et relativt lite kabinett som jeg putter i en veske og tar med meg på flyet som hånsbagasje når jeg drar mellom studiested og hjemmet. Dette fordi jeg ikke vil inngå et kompromiss mellom topp ytelse og oppgraderbarhet kontra mobilitet.

Med bakgrunn i denne motivasjonen ville det vært interessant for meg å finne ut om

2.5" harddisker (til laptop) har lik ytelse som 3.5" harddisker med samme spesifikasjoner. Dette er interessant å få greie på siden endel plass og vekt kan spares på denne måten uten nødvendigvis å gå på kompromiss med ytelsen.

Muligens har en slik test allerede blitt utført, jeg ville isåfall vært takknemlig for en URL.

hilsener

Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Dette er et forslag til en test.

Selv har jeg et relativt lite kabinett som jeg putter i en veske og tar med meg på flyet som hånsbagasje når jeg drar mellom studiested og hjemmet. Dette fordi jeg ikke vil inngå et kompromiss mellom topp ytelse og oppgraderbarhet kontra mobilitet.

Med bakgrunn i denne motivasjonen ville det vært interessant for meg å finne ut om

2.5" harddisker (til laptop) har lik ytelse som 3.5" harddisker med samme spesifikasjoner. Dette er interessant å få greie på siden endel plass og vekt kan spares på denne måten uten nødvendigvis å gå på kompromiss med ytelsen.

Muligens har en slik test allerede blitt utført, jeg ville isåfall vært takknemlig for en URL.

hilsener

Jørgen

5975827[/snapback]

Hei,

Dette er absolutt spennende. Vi har vært meget løst innom en slik tanke før, men ikke gjort noe med den. Kanskje noe slikt hadde vært på tide ja.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...