B-Man Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Søstra mi har begynt å studere, og har fått veldig lyst på en bærbar pc. Maskinen vil brukes til word, msn, winamp, itunes, litt nedlasting og sånt. Den skal som tittelen sier ikke koste noe mer enn en 7-8000. Med mindre det er dag og natt i forskjell med kanskje en tusenlapp til. Hun vil ha en pc med så godt batteri som mulig, og helst så liten/lett som mulig med godt batteri. Den må ha trådløst nettverkskort (er dette standard nå?). Helst innebygd. Utver det syns jeg den bør ha min 60gb HD og min 512mb ram. Gjerne en kombinert DVD-brenner/CD-brenner, hvertfall DVD-rom/CD-brenner. Grafikkkort og skjerm osv er jeg mer usikker på. Er det vanlig at en bærbar klarer 1280x1024? P.S er det noen spesielle merker som er bra? HP, Fujitsu Siemens, ASUS... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Et forslag: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7495 kr. Batteritiden er på 3,5 timer. Flere spesifikasjoner. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 sjekk ut denne pc http://www.dinside.no/php/art.php?id=299866 Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Den dell'en virka jo bra. Batterilevetida var imponerende i forhold til den Hp'en dem linka til i testen. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 jeg ville iallefall kjøp den hvis jeg skulle hatt en bærbar pc idag til den prisen Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sjekk ut dell, velger du et bra batteri der så holder det seg enormt bra i flere år.....desutten er batteri tiden 3-4 timer på de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå