Knuti_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 For 3 uker siden bestilte jeg et POV Geforce 4 Ti4200 SE med 64 mb ddr ram. Først måtte jeg vente i en uke. Så var det noe feil med de kortene de fikk og de ville ikke sende ut dem. Så gikk det noen dager til og jeg spørr om de har fått inn kortene og da sier de at de får kortene dagen etter. Samme kvelden får jeg en sporingsmail til en pakke hvor jeg ser at mamoz har sendt en pakke til meg. Noen dager etterpå åpner jeg pakken og der ligger et POV Geforce 4 Ti4200 XP kort med 128 ddr ram. Det fulgte ikke med en pakkseddel eller et ark som sa noe om hvorfor. Regner da med at han som jeg kontaktet på mail har sendt meg dette som et erstatnings kort siden det tok så lang tid. Jeg får installert kortet og mener mamoz må være en av de beste webshop'ene, da de sender et kort som hadde 500 kr prisforskjell med kortet jeg skulle hatt. En uke senere får jeg en mail fra mamoz om at de har gjort feil og at jeg må ta ut igjen kortet og sende det tilbake fordi de sender meg et XP kort som jeg skulle hatt, sammen med en returlapp på dette kortet. Da svarer jeg med en gang at nå har jeg fått installert kortet og at det fungerer så bra at jeg vil beholde det og foreslår da at jeg betaler et mellomlegg så jeg slipper å få folk til å ta ut dette kortet igjen og sette inn et nytt. Da fikk jeg det store tilbudet på 100 kr avslag i prisen ! Det er jo et utrolig "bra" tilbud for DEM. De måtte jo betalt frakt x 3 og mine montasjeutgifter og de kunne da hvertfall gitt meg et bedre tilbud. Med en gang sa jeg ja, så møter jeg en bekjent som jobber som salgsmedarbeider. Han sier da at dette har de ikke lov til og jeg kontakter forbrukerombudet og sender en mail til mamoz hvor jeg trekker tilbake mitt "ja" så lenge siden jeg ikke er sikker på mine rettigheter. Men da drar de en advokat inn i bildet og mener dette er stjeling hvis jeg ikke gjør som de sier og sender inn igjen kortet. Sender da en mail tilbake hvor jeg går med på tilbudet igjen, for å få denne saken ut av vinduet. Så får jeg som svar fra forbrukerombudet at hvis jeg ville tatt ut igjen XP kortet og sendt inn igjen det kunne jeg krevd tilbake montasjepengene og at de betalte all frakt var en selvfølge . Det skal sies at de tilbød seg å betale frakt med en gang. Men etter min mening er det ikke min skyld at de gjør en feil og at jeg da får et tilbud på 100 kr avslag i prisen som de mente var mye siden de bare tjente 5% på disse kortene. De ville jo hvertfall tapt de 5% i frakt, hvis jeg hadde sendt inn igjen kortet ! Føler meg lurt ! :sad: Knuti_ (tidligere kunde hos mamoz.no !) Lenke til kommentar
Knuti_ Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Ingen som har vært i samme situasjon ? Lenke til kommentar
Knuti_ Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Nå fikk jeg mail fra mamoz.no at fra og med i dag skal alle pakker ha pakkseddel. De sendte meg en mail fordi jeg kom med forslaget og at slike forslag var med på å hjelpe dem til å bli bedre og jeg fikk enn kreditnota som premie. Det er den eneste butikken jeg har vært borti som har tatt i mot forslag i fra kunder og vedtatt dem. Det kaller jeg service Bør være et eksempel for andre web shop'er. :razz: Knuti_ Til slutt en veldig fornøyd kunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå