kickass7 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Merkelig situasjon: på vg nett har hovedsiden og enkelte andre sider/linker "låst" seg og står fortsatt på lørdag den 28. sept. Mens andre sider på vg funker, og har oppdatert seg til tirsdag 1.okt. har selvfølgelig prøvd refresh, lukke browseren, skrive manuelt inn adressen osv. Hvor sitter feilen? [ Denne Melding var redigert av: kickass7 på 2002-10-01 16:16 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Prøv å slett cachen. Bruker du proxy? Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 hvordan sletter jeg IE cache files??? nei, jeg bruker ikke proxy... har slettet cookies og files i temporary internet files og tatt clear history osv. fatter ikke dette! [ Denne Melding var redigert av: kickass7 på 2002-10-01 16:39 ] Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Kan tyde på at det finnes en cache server hos din internett leverandør, og at den har problemer? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hva med å kjøre en tracert? Lenke til kommentar
kickass7 Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 18:29, skrev LasseAndreK:Hva med å kjøre en tracert? ja, har nå kjørt en tracert. signalene går først gjennom en rekke NGT servere og finner vg.no til slutt. så da tror jeg feilen ligger i en NGT server! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå