Gå til innhold

Dårlig med utesteder for 18 åringer


V-by

Anbefalte innlegg

I helga var jeg som vanlig på fylla...

Har ikke tenkt så mye over det før, men det er ikke et eneste sted i Lillehammer by som det er 18. år aldersgrense på lørdagskveldene. Bare 20, med mindre det er noe spess som skjer.

Så nå kunne jeg like greit ha vert 16 år gammel, og hengt på lilletorget, må det uansett når en ikke kommer inn...

 

Noen flere steder i norges land det er slik? Eller er det bare her?? :p

 

Edit: er 18. flere steder på fredager, men er ikke den beste dagen å drikke på det...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Ski er det ingen fine utesteder.

 

Underground: Fullt av fjortiser

Egon: For mange familier som er der.

Bowlers: Greit nok, men man risikerer å møte på foreldrene til kamerater osv. Må forøvrig være 21 år på lørdager.

Don Pablo: For mange fjortiser/familier.

 

Vi i Ski trenger en skikkelig innrøyka bule hvor de spiller Led Zeppelin, The Doors, Steppenwolf, Deep Purple, Jethro Tull og slikt. :wee:

 

Føler at de fleste stedene er for "happy". Jeg vil sitte med en kreftpinne i kjeften, en øl i en hånd og en pupp i den andre.

Lenke til kommentar
Vi i Ski trenger en skikkelig innrøyka bule hvor de spiller Led Zeppelin, The Doors, Steppenwolf, Deep Purple, Jethro Tull og slikt. :wee:

 

Føler at de fleste stedene er for "happy". Jeg vil sitte med en kreftpinne i kjeften, en øl i en hånd og en pupp i den andre.

5975496[/snapback]

Det er akkurat hva vi trenger her å :p

Lenke til kommentar
Vi i Ski trenger en skikkelig innrøyka bule hvor de spiller Led Zeppelin, The Doors, Steppenwolf, Deep Purple, Jethro Tull og slikt. :wee:

 

Føler at de fleste stedene er for "happy". Jeg vil sitte med en kreftpinne i kjeften, en øl i en hånd og en pupp i den andre.

5975496[/snapback]

Dette ser jeg meg enig i.

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
Vi i Ski trenger en skikkelig innrøyka bule hvor de spiller Led Zeppelin, The Doors, Steppenwolf, Deep Purple, Jethro Tull og slikt. :wee:

 

Føler at de fleste stedene er for "happy". Jeg vil sitte med en kreftpinne i kjeften, en øl i en hånd og en pupp i den andre.

5975496[/snapback]

Dette ser jeg meg enig i.

 

 

:cool:

5976030[/snapback]

Jeg ser meg enig i det du ser deg enig i

 

 

:cool:

Lenke til kommentar

Synes synd på 18-åringene i Trondheim, de har kun 6-7 steder å boltre seg som samtlige faller under kategorien "ubrukelige".

Skal man feste i Trondheim så bør man være 23 år, eller minst 20 år og nogenlunde velkledd.

 

Grunnen til at så få satser på 18-åringene er at det ikke er noe å tjene på de. Hvor mange 18-åringer er det som legger igjen tusen kroner +++ i baren? Ingen.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Synes synd på 18-åringene i Trondheim, de har kun 6-7 steder å boltre seg som samtlige faller under kategorien "ubrukelige".

Skal man feste i Trondheim så bør man være 23 år, eller minst 20 år og nogenlunde velkledd.

 

Grunnen til at så få satser på 18-åringene er at det ikke er noe å tjene på de. Hvor mange 18-åringer er det som legger igjen tusen kroner +++ i baren? Ingen.

5976439[/snapback]

 

Høres dyrt ut å være 20+ her i trondheim altså :p

 

Byen er en drittplass å dra på, iallefall for meg som bare er 18. Men hey, Paypen har jo åpna. Jenter (ei som går på skolen min) i røde hotpants er da ikke å forakte :p

Lenke til kommentar
Sant, men det finnes plenty av 20+ som gledelig bruker en hel del på å spandere på desse 18-åringene.

5976469[/snapback]

Å bruke 1000kr på bare øl og rusbrus blir for meg en bragd. Å det hjelper fint lite om det er noen som spanderer øl på dem, for da bruker jo ikke de penger. Ergo plassen sitter fortsatt igjen med for lite.

 

Så lenge avgifter og andre tillegg er så høye i dette landet vil utesteder slite med og holde det gående.

Lenke til kommentar

Vi i Ski trenger en skikkelig innrøyka bule hvor de spiller Led Zeppelin, The Doors, Steppenwolf, Deep Purple, Jethro Tull og slikt. :wee:

 

 

5975496[/snapback]

Felix, innimellom også Håkons her i Lillehammer :cool: Mye bra musikk innimellom

Men er ikke igjen noen 18årsgrenser her for øyeblikket nei.

 

Når ingen klarte å drive zipper så. Masse folk hver helg, men ingen klarte å drive det uansett. Gått konkurs mange ganger. Stusselig. Selv om det var et drittsted, så var det da 18 årsgrense. Det at de bytta navn til retro ødela jo alt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...