knokle_85 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, Jeg ordnet med en bærbar maskin til min søster før jul. En fujitsu simen.. Husker ikke modell, men det er ikke så veldig relevant. Den hadde litt oppstarts problemer, med et gåent kulelager i viften. Og et ustabilt tastatur. Jeg sendte den tilbake til pc butikken, og fikk byttet den i en tilsvarende fujitsu simens modell. Men nå har den fått en fått en vertikal strek over skjermen. Hvis jeg beveger skjermen frem eller tilbake så kan jeg få den til å forsvinne. For meg høres dette veldig ut som det er dårlig kontakt på skjermen. Men ville høre med dere først før jeg sender den inn igjenn. For det var en lang og krevende prosess. Blandt annet fordet butikken ville prakke på meg en pc med mye dårligere skjermkort forrige gang. Og jeg måtte virkelig forhandle med de for å få til en god avtale.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Var streken der med én gang? Er den der hele tiden? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Nei den var der ikke med en gang... Den kom etter noen måneder. Med mindre vi stiller skjermen frem og tilbake slik at den forsvinner, så er den der hele tiden.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Nei den var der ikke med en gang... Den kom etter noen måneder. Med mindre vi stiller skjermen frem og tilbake slik at den forsvinner, så er den der hele tiden.. 5975619[/snapback] Ja da kan det være dårlig kontakt. Er det slik i alle oppløsninger? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 har faktisk ikke testet det... skal teste det og gi en tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå