John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Personlig holder det for meg å pusse tenna. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det skal du IKKE se bort ifra nei fondus, men se jeg treffer tastene! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-10-06 01:14):Hei Lura. Hvor har du vært i det siste? Alle tror eg sitter hele dagen foran boxsen min men det stemmer ikke helt. Nei så en film på tv2. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hvis du ikke har prosjektor, er vel tv'en en 'boxs' det óg. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Han så på en film da så :smile:. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hehe, EnD.R.E. , dan var bra. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Forresten når det gjelder grandisen, tar jeg å smører mest mulig bærsj på, da smaker den mye bedre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Quote: EnD.R.E. skrev (2002-10-06 01:34):Hvis du ikke har prosjektor, er vel tv'en en 'boxs' det óg. Nei eg har ikke prosjektor og ikke skal eg ha heller. Det blir vel det nye plasma tv når prisen er akseptabel nok. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Vet... noen andre som gjør det? Får en fin liten bæsje bart etter du har spist den ferdig også :razz:. Nice! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ved siden av drikker jeg seff coca cola, og når jeg har lite med penger pleier jeg å pisse oppi den for å få mer, da smaker den akkurat som pepsi twist! Dette er et godt sparetips i hverdagen som anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
LJFazter Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hva man gjør med sin kjære grandis ja...vel - prøv dette: http://www.gshoa.com/grandismain.htm Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ironi: Jeg kaster den å tvinger mutter til å lage hjemme lagd *DROOL* Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 01:50, skrev EnD.R.E.:Ved siden av drikker jeg seff coca cola, og når jeg har lite med penger pleier jeg å pisse oppi den for å få mer, da smaker den akkurat som pepsi twist!Dette er et godt sparetips i hverdagen som anbefales på det sterkeste. prøver as we speak. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Vel det er to ting man ikke bør gjøre med grandisen. Det første er å sette den i ovnen når man kommer hjem fra en fyllatur på byn. Man har lett for å sovne og glømme hele pizzaen (stol på meg, jeg har prøvd ) Det andre er å drikke fanta til grandiosa. Forresten, å drikke fanta i det hele tatt er ille :smile: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 fanta er da ikke ille å drikke, tenk på alle de delige kreft-e-stoffene man får i seg da Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Plukker vekk paprikaen etter at grandisen er stekt...glemmer alltid å gjøre det før jeg legger den i ovnen Men hvilken brus er best til Grandiosa? Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tar heller en Big One Pepperoni eller Pappa's hjemmelagde *yummi* Åsså må man ha cola til... :smile: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Næh...Foretrekker Larvik Pizza jeg. Eller mor sin. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ingen har ennå klart og overbevise meg om at Grandis _ikke_ innholder store mengder restprodukter fra dette firmaet>> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå