Jimmy Pop Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 VEKK MED PAPRIKA! Ellers kanskje litt ekstra ost, oregano og av og til grillkrydder. Har spist med ananas og et par ganger, men stiller meg litt ambivalent til akkurat det! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 12:53, skrev MrA|:Vanligvis eter jeg den, noen ganger vasker jeg gulvet med den. Andre ganger brukes den som øl-jekk. Brukes som dasspapir til og med . Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-02 13:00):VEKK MED PAPRIKA!Ellers kanskje litt ekstra ost, oregano og av og til grillkrydder.Har spist med ananas og et par ganger, men stiller meg litt ambivalent til akkurat det! Paprika er jo meget bra mye c vitamin der jimmy. Eg spiser paprika som om det var et eple. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Men det at du spiser det, godeste herr Laura, gjør ikke at det er normalt. (Snarere tvert imot?) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Paprikan er best, smaker **** meg ikke no av den uansett , men jeg har en 6 timer grandis ligganes på bordet... Problemet er at jeg glemte og fjerne plasten fra bunnen av den så det smaker dritt. Noen som har en god ide åssen jeg skal få trøkt i meg dette kadavret av en grandis ? Skrape bort med en trehøvel? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-02 14:47):Men det at du spiser det, godeste herr Laura, gjør ikke at det er normalt.(Snarere tvert imot?) Jo paprika er normalt, Men det er ikke løk. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Paprika og løk er normalt, det som ikke er normalt er hvitløk for det smaker ****, lukter *****, og det gjør meg syk. *urk* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: DjSlayer skrev (2002-10-02 18:12):Paprika og løk er normalt, det som ikke er normalt er hvitløk for det smaker ****, lukter *****, og det gjør meg syk. *urk* Hvitløk er bare en vanesak, Om du har vert i syden så skal eg vedde at du har fått i deg hvitløk. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Trenger ikke å dra til syden for å spise hvitløk, det er bare å ta seg en brødskive med salami på så har du hvitløk der. ja jeg har fått i meg hvitløk mange ganger og effekten venter ikke på seg. Kan rydde et rom på under 1 minutt, eller så ligger jeg på gulvet med heftige magesmerter Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg ga **** i den gammle og varmer opp en ny en nå . Håper det smaker like høgg som vanlig, all natural. Noen som har merket at smaken varierer for hver gang? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 pepperoni pølse og jarlsberg er godt, oregano og basilikum etterpå dolly pizzakrydder og ketchup (helst heinz(økologisk)) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-02 17:08):Jo paprika er normalt, Men det er ikke løk. Nei nei nei... *sukk* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-03 08:53):Nei nei nei...*sukk* Jimmy er du ikke en store gutt som liker paprika, Er bare små gutter som slipper å spise paprika. Men løk trenger du ikke spise jimmy. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Vel, jeg har jo fått høre en del ganger at det bare er unger som tar av paprikaen, men det er bare det at jeg har PEILING på smak! Det vil si: Grandi med mindre paprika. Og ps: Jeg tar ikke av all, seff... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-03 15:05):Vel, jeg har jo fått høre en del ganger at det bare er unger som tar av paprikaen, men det er bare det at jeg har PEILING på smak!Det vil si: Grandi med mindre paprika. Og ps: Jeg tar ikke av all, seff... Du kan la være å ta den av, For all smaken er nedi grandis'en lenge før du tar av paprikaen. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Løk er must på hjemmelaget pizza, men smaker ikke like godt på en grandis. Nå må jeg foressten drite. [drite] mhm[/drite] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: SirHartge skrev (2002-10-03 15:33):Nå må jeg foressten drite. [drite] mhm[/drite] Trenger du hjelp med dritt jobben SirHartge. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg overklokker grandisen min jeg. jeg høvler av 3-4 cm-spor som er ca 2-4 mm dypt av bunnen. slik kommer varmen fortere under og jeg kan nå briefe på meg at jeg må vente kun 11,5 minutter i steden for de anbefalte tolv. dette er da for steking på panne og ikke på rist. dette temaet om overklokking av pizza grandiosa, endte med en ganske kraftig diskusjon her på "kontoret" og mulig vi kan lage et tema her om overklokking av rare ting? jeg har blandt annet hørt om overklokking av cola bokser. jeg personlig har overklokket vekkerklokka mi. nå går den ti minutter for fort. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jau, da var min første modda grandis i ovnen. Eneste jeg gjorde, var å hive på (en god del) ekstra ost, og oregano. Grillkrydder var desverre mangelvare, og løken var _litt_ gammel. Takker for tips. :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Grandisen blir best når den blir stekt leeenge NEDERST i ovnen til bunnen er hard som en lecasten. Deretter blir det forsiktig strødd ett halvt glass med chilipulver over før grandis'en blir godt blandet med cola i munnen min.. *nam* *nam* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå