Gå til innhold

hva gjør du med grandis'en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-10-02 13:00):

VEKK MED PAPRIKA!

Ellers kanskje litt ekstra ost, oregano og av og til grillkrydder.

Har spist med ananas og et par ganger, men stiller meg litt ambivalent til akkurat det!

Paprika er jo meget bra mye c vitamin der jimmy. Eg spiser paprika som om det var et eple. :grin:
Lenke til kommentar

Trenger ikke å dra til syden for å spise hvitløk, det er bare å ta seg en brødskive med salami på så har du hvitløk der. ja jeg har fått i meg hvitløk mange ganger og effekten venter ikke på seg. Kan rydde et rom på under 1 minutt, eller så ligger jeg på gulvet med heftige magesmerter

Lenke til kommentar
Quote:

Jimmy Pop skrev (2002-10-03 15:05):

Vel, jeg har jo fått høre en del ganger at det bare er unger som tar av paprikaen, men det er bare det at jeg har PEILING på smak!

Det vil si: Grandi med mindre paprika. Og ps: Jeg tar ikke av all, seff...

Du kan la være å ta den av, For all smaken er nedi grandis'en lenge før du tar av paprikaen. :lol:
Lenke til kommentar

Jeg overklokker grandisen min jeg. jeg høvler av 3-4 cm-spor som er ca 2-4 mm dypt av bunnen. slik kommer varmen fortere under og jeg kan nå briefe på meg at jeg må vente kun 11,5 minutter i steden for de anbefalte tolv. dette er da for steking på panne og ikke på rist.

dette temaet om overklokking av pizza grandiosa, endte med en ganske kraftig diskusjon her på "kontoret" og mulig vi kan lage et tema her om overklokking av rare ting? jeg har blandt annet hørt om overklokking av cola bokser. jeg personlig har overklokket vekkerklokka mi. nå går den ti minutter for fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...