Geir M Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Treningsstudio har jeg ingen mulighet for. 6012337[/snapback] Da tror jeg det blir dyrt for deg å trene skikkelig. Men med de rette øvelsene så kommer man jo ganske langt med manualer og stang + vekter. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Dag1: Bryst/Biceps Dag2: Rygg/ Triceps Dag3: Fri eller kardiotrening Dag4: Skuldre/Mage Dag5: Lår/Legger/Arse Dag6/7: Hvile Varmer alltid opp med ro-maskin/sykkel. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Verste jeg ser er folk med tynne bein og ei bukse som henger på hoftekulene. jeg er helt enig. Men! For min del nedprioritere jeg lårene under trening. Grunnen er at jeg har ganske velutviklede lår og rumpe allerede. Overkroppen min er nærmest undersimensjonert i forhold. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 opplegget mitt består av muskel øvelser først. Har ingen spesifik opplegg om hvilken muskler jeg trener, men oppsette er det samme. Går en rask tur først. Spiser lite men ofte, for å få opp forbrenningen. Spiser somregel 2 timer før jeg skal trene for så hive i en liten bit proteinsjokolade for å sette igang insulin pumpa. En proteinshake etter trening og en varm dusj. Jeg er somregel knust Trener ca 5 ganger i uken, pluss/minus. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dag 1: Bryst/Ben Dag 2: Triceps/Biceps Dag 3: Rygg/skuldre Magen kjøres en gang i blandt. Fokuserer på armer nå ettersom de er de jeg føler henger etter!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Mandag: Legger/Lår/Lyske Tirsdag: Jogging Onsdag: Skuldre/Triceps Torsdag: Jogging Fredag: Rygg/Biceps Lørdag: Fri/Svømming Søndag: Bryst Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Trener annenhver dag; opplegget ser slik ut: 1. Mage, bryst 2. Rygg, underarmer 3. Mage, skuldre, triceps 4. Lår, biceps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå