Skjeggape Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, Jeg har lett høyt og lavt, her og der, etter en spesiell episode av programmet "Sone 2", som gikk på TV 2 for en god stund siden, ser ikke ut som den finnes på TV2 WebTv(faktisk ikke Sone 2 i det hele tatt..) Så jeg lurte på om noen visste om et sted jeg kan finne alle Sone 2 episoder. Mvh, Haanz88 Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei, Jeg har lett høyt og lavt, her og der, etter en spesiell episode av programmet "Sone 2", som gikk på TV 2 for en god stund siden, ser ikke ut som den finnes på TV2 WebTv(faktisk ikke Sone 2 i det hele tatt..) Så jeg lurte på om noen visste om et sted jeg kan finne alle Sone 2 episoder. Mvh, Haanz88 5974982[/snapback] Kan aldri tenke meg det finnes en komplett samling av Sone 2-program. Kanskje du burde etterlyse DEN spesifikke episoden? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hei, Jeg har lett høyt og lavt, her og der, etter en spesiell episode av programmet "Sone 2", som gikk på TV 2 for en god stund siden, ser ikke ut som den finnes på TV2 WebTv(faktisk ikke Sone 2 i det hele tatt..) Så jeg lurte på om noen visste om et sted jeg kan finne alle Sone 2 episoder. Mvh, Haanz88 5974982[/snapback] Kan aldri tenke meg det finnes en komplett samling av Sone 2-program. Kanskje du burde etterlyse DEN spesifikke episoden? 5975026[/snapback] Ser etter episoden som var i slutten av september/begynnelsen av oktober, som var direktesendt fra Breidablikk Ungdomskole i Sandefjord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå