philippo Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 I det siste har pcn min begynt å restarte seg selv ved mapchange i cs:o den restarter, og jeg får opp en inettside fra microsoft som sier at det er en device som har forårsaket problemet: Error type : Windows stop error (A message appears on a blue screen with error code information) Solution available? : No (see Next steps) What does this error mean? : Windows has encountered an error from which it cannot recover and needs to restart Cause : Unknown device driver Computer symptoms : A message appears on a blue screen with error code information (for example: e.g. 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED) Additional steps for you to take : Important: Please continue to send error reports so analysts at Microsoft can study and try to correct the problem as quickly as possible Hjelp? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Har du prøvd andre drivere til skjermkortet? Er cpu eller skjermkortet varmt? Skjer dette bare i cs? Hvilken strømforsyning har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
philippo Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja, spilt med flere forskjellige, kan se om det har noe å si. Har Q-TEC 350W (max) strømforskyning, Radeon 9800 pro, omega driver, bygd selv, funka bra i ca 2 år, prosessor amd XP3000+ med en vifte som kan kjøre opptil 3400+. Har begynt å skje nå i det siste. Skjermkortet er alltid varmt, spiller derfor med kabinettet åpent. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å kjøle det ned. Ikke overklokket, eller moddet. =? Endret 23. april 2006 av philippo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå