HrSteen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Prøvde meg idag på det klassiske brennende-lyspære-skjult-ledning trikset. Men det viste seg å være litt vanskeligere en beregnet. Det tar vel ca 0,5-1 sekund fra du setter strøm på til showet er over. Prøvde med en fjernstyrt blitz til å lyse opp bakgrunnen, som igjen resulterte i at det eneste bildet som ble litt bra lider av utbrenthet. Skal ikke være lett. Så dette er det bildet jeg kom nærmest med. Giddet ikke å ofre flere lyspærer i denne omgang. Jeg får prøve å handle inn noen billigpærer til neste gang edit: resizet bildet litt Endret 23. april 2006 av stoners Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Fint bilete, men kunne du forklart dette trikset? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du knuser pæra forsiktig om setter den opp, så kjører du på strømmen på og den brenner opp relativt opp. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 For å ha enda mer kontroll over pæren kan du bruke en variac/dimmer. Den kan variere spenningen fra 0-230V slik at du selv kan styre hvor lang tid det skal ta før pæren brenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå