confusion Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Jeg har en Sony skjerm 21" Mod: GDM-5304 Har slitt veldi me å finne driver til denne skjermen og må bruke siste utvei, kan noen komme med tips om hvor det er muligt å finne drivere til denne skjermen? Har prøvd: Driverguide.com og selvfølgeligt Sony sine sider... Begynner å følest umuligt ut... Kansje du er bedre en meg Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva trenger du driverne til skjermen for da? Lenke til kommentar
asimov Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 sikker på at det er riktig model#, finner jo ingen treff at all på google og det skal jo litt til Lenke til kommentar
confusion Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Har sjekket litt til Skjermen er av modell: GDM med nummert 5304 bak... det vil si: GDM-5304 jeg har funnet mange sider ang denne modellen men på di sidene så fins det bare manualer og oversikt over rep. osv.... Ingen driver... Du som lurte på hva jeg skulle med driver: kjekt å vite at alt som trenger drivere for å fungere 100% har det... Skjermen funger jo relativt godt da, men hadde vel egentligt et lite håp om at jeg kunne få litt mer oppløysning osv vis jeg hadde driver'n... Lenke til kommentar
substeve Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg går utfra at skjermen din støtter plug and play og da trenger du ikke drivere. Du ser vel i manualen hva som er max oppløsningen/hz og du kan vel bruke maks her allerede? Om du vil kan du fjerne krysset i boksen for skjul-oppløsninger-som denne-skjermen-ikke støtter i skjermegenskaper, men stiller du høyere enn skjermen tåler vil den nok gå i stykker etterhvert. Den eneste grunnen til å installere drivere er om du har innstallert drivere til en skjerm på samme maskin før, siden det ser ut som de oppløsningene som da ble innstallert blir satt som default og ikke oppdateres ved tilkoblingf av ny skjerm, ihvertfall ikke på w2k. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har sjekket litt til Skjermen er av modell: GDM med nummert 5304 bak... det vil si: GDM-5304 jeg har funnet mange sider ang denne modellen men på di sidene så fins det bare manualer og oversikt over rep. osv.... Ingen driver... 5992911[/snapback] Vær oppmerksom på at disse GDM skjermene gjerne har to forskjellige modellbetegnelser. Selv har jeg en (snart kassert) Sun (Sony billedrør) GDM skjerm kjøpt brukt fra JSData, og for å finne riktig driver måtte jeg først finne ut den andre modellbetegnelsen. Hvis jeg søkte på den første modellbetegnelsen fant jeg skjermer både fra Sun, IBM og Sony - med samme billedrøret tror jeg. Bare kaos. Sjekk bak skjermen din en gang til, hvis jeg husker riktig så står det GDM to plasser med forskjellig nummer bak min. Tror det er et nummer for billedrøret og et for hele skjermen, eller noe annet såpass snodig. Ved å bruke det andre GDM nummeret fant jeg driver på driversguide, mener jeg å huske. .tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå