S1rre Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 merket det .. Men jeg må dessverre ha det nå av ulike grunner(jobb osv). Så går for den arctic kjøleren .. Men som jeg spurte tidligere, jeg trenger ikke noe eksktra på den? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 nei den er nok komplett når du får den. men du holde oss oppdatert på hvordan den funker, jeg er ganske spent på den Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jepp det vil jeg .. Men skal høre med komplett om den andre vifta å.. Så venter med å bestille til i morgen... Så ikke forvent for mye Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 ble arctic vifta .. Dere skal få høre om den er nå tess.. Får den om ca 3-4 dager.. Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Der var vifta montert. Den var mye større enn jeg egentlig trodde hehe.. Uanz, jeg har holdt øye med tempen, og den lå på 50 grader idle(Litt mye ja?) heh, men lå i hvertfall 6 grader høyere med min orginal kjøler). Jeg har vifte hastigheten på max, og hører den nesten ikke. Da ligger tempen på 48 grader. Har ikke prøvd spilling ennå. Men dere kan nesten regne ut selv(ca 75-80 grader med org. kjølern min) Jeg er ganske fornøyd, siden den var billig, og lager nesten ikke støy (kabinett temperaturen er 27 grader) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 men den blåser varmlufta ned i HK? veldig dumt at når de først lager en slit fet kjøler at de ikke setter den til og låse ut av kabb Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 hehe, ja lufta blåses ut i hk, men den lufta som blåses ut er så kald/nedkjølt at den forrandrer ikke tempen på mitt hk i hvertfall =) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Gikk det greit å ta av den originale kjøleren, samt å montere den nye? Var det bare å skru opp noen skruer for å ta av den gamle, for deretter å skru på den nye, eller var det mer innviklet enn som så? Har bestilt meg et X1900XTX selv nemlig, og kommer mest sannsynligvis til å bytte ut kjøleren med en av de som har blitt nevnt her etterhvert som følge av støynivået. Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hva med denne varianten da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318417 Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Var veldig enkelt.Bare å skru av den gamle viften(sier seg selv hvordan du gjør det) Derreter tørke av gammel kjølepasta på gpu'n. Så setter du på kjøleteipen som følger med ny viften på de (er det minne brikkerellerno? husker ikke.. hehe) Så er det bare å skru på ny vifta, den er allerede utstyrt med kjølepasta slik som de nye amd cpu'ene er .. Voila! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 skal være sakt at artic cooling slår zalman i tester. både på lyd, temp og ikke minst pris LINK så det var vel neppe noe dårli kjøp Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 skal være sakt at artic cooling slår zalman i tester. både på lyd, temp og ikke minst pris LINK så det var vel neppe noe dårli kjøp 5996792[/snapback] Kjempe fornøyd jeg i hvertfall ... Så jeg anbefaler det Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ok, det høres betryggende ut. Da er det nok en viss fare for at det havner en slik kjøler på kortet mitt etterhvert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå