Gå til innhold

AGP-skjermkort til barebone 478 med 250 w strøm

rhov23

Anbefalte innlegg

:hmm:

Lurer på om noen har tips om hvilket skjermkort jeg kan kjøpe til min Iwill barebone!

Specs: "Pentium 4 Prescott" 3 Ghz hyperthreading 800 mhz. 1gb minne. 2 harddisker.

Har ekstern dvd, og jeg har fjernet minnekortleseren, for å få ned strømforbruket.

Har et Creative Geforce 4 128 mb fra før, men kunne tenkt meg et med mer futt i!

Bestilte et Geforce 6600gt 256mb fra komplett, men fikk ikke startet maskinen. dette kortet hadde en ekstra strømconnector(som på harddisker) og jeg tror maskinen ikke tålte dette.(litt rart siden den tålte dvd og minneleser samtidig!?)

her er info jeg fant fra Iwills webside:

Support Monster AGP Card

Thanks IWILL engineers, thoughtful design, ZMAX support any top of the line workstation AGP card. With double the AGP space and 250W PSU, ZMAX could handle a loaded system with a 3.4 GHz P4 and the ATI FireGL or nVidia Quadro 4. The answer is: "yes". it can!

High-speed AGP 8X Graphics Bus

With powerful 3D graphics, enjoy outstanding gaming performance for immersive visual experience in the latest games. The AGP 8X bus strobes eight times per clock cycle, giving you a 533MHz data rate and a maximum bandwidth of 2.1GBps. This dramatically enhanced performance drives graphics-intensive applications to astonishing resolutions, with lifelike texturing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres jo litt merkelig ut. Det burde jo funke, når dem sier det liksom! Men jeg synes nok at 250w høres litt lite ut ja... Har ikke hatt så lite på maskina mi siden jeg hadde AMD K6-II 350mhz liksom :D.

Jeg ville sendt en mail til iWill og hørt hva dem mener om saken jeg! :yes:

Lenke til kommentar

Hei,

ZMAXap / st leveres med 250W PSU. Dette PSUet har en effekt enn hva man ser på "vanlige" PSUer i kabinetter man kjøper. Vi har brukt både 6800GT, 6800 Ultra, 6600GT, 6600, X800, X800XT på disse barebonene uten problem.

Så om du ikke får et veldig spesielt 6600GT kort fra Komplett som ikke er laget med nVIDIAs krav til strøm så vil dette fungere perfekt!

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Iwill Norge AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...