Fikseren Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker? Vet om ett Nettbutikk jeg kan kjøpe en eller noe? Betaler til dem som vil selge Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker? Vet om ett Nettbutikk jeg kan kjøpe en eller noe? Betaler til dem som vil selge 5974684[/snapback] Spør der du kjøpte kortet... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen 5974684[/snapback] Nå skal vel ikke ISDN kobles til nettverket men til en ISDN-telefonutgang? Den andre enden skal inn i PCcard slotten i PCen. Skal du koble til et nettverk (ethernett) må du nok ha en Ethernet-PCcard istedet. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 går ikke, fordi jeg fikk det av Onkel.. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen 5974684[/snapback] Nå skal vel ikke ISDN kobles til nettverket men til en ISDN-telefonutgang? Den andre enden skal inn i PCcard slotten i PCen. Skal du koble til et nettverk (ethernett) må du nok ha en Ethernet-PCcard istedet. 5974883[/snapback] Jeg skal kobble meg til ISDN linje såklart, men mangler kabelen som skal plugges i ISDN kortet; ISDN KORT-->ISDN KORT KABEL-->ISDN KABEL-->ISDN BOKS Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ...Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker?...Det hadde jo da vært kjekt å vite fabrikat og model på PCMCIA-kortet. Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 går ikke, fordi jeg fikk det av Onkel.. 5974887[/snapback] Skjønner.. Du kan jo prøve å ringe ham. Tviler på at en slik kabel har noe bestemt navn. Jeg prøvde å finne den nå, siden jeg tror jeg vet hva du mener. Men ISDN kort er visst ikke like mye utbredt som for noen år siden dessverre. Eller heldigvis alt etter hvordan man ser det.. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 ...Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker?...Det hadde jo da vært kjekt å vite fabrikat og model på PCMCIA-kortet. 5974940[/snapback] Oij, ja sorry er ett Dynalink ISDN Card PCMCIA, har hørt at Billion sitt kort skal ha samme type kabel men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 går ikke, fordi jeg fikk det av Onkel.. 5974887[/snapback] Skjønner.. Du kan jo prøve å ringe ham. Tviler på at en slik kabel har noe bestemt navn. Jeg prøvde å finne den nå, siden jeg tror jeg vet hva du mener. Men ISDN kort er visst ikke like mye utbredt som for noen år siden dessverre. Eller heldigvis alt etter hvordan man ser det.. 5974956[/snapback] Japp, sier jeg meg eni i.. men utroli nokk har vi enda ikke fått tilgang til ADSL enda.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) ...er ett Dynalink ISDN Card PCMCIA....Er vel noen bokstaver og tall også? Når jeg skriver inn http://www.dynalink.no så havner jeg hos http://www.bgc.no (bg-consult as). Kanskje en telefon eller mail til bg-consult kan løse problemet. Endret 23. april 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå