Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kabel til ISDN PCMCIA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort :)  men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen :(

Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker? Vet om ett Nettbutikk jeg kan kjøpe en eller noe? Betaler til dem som vil selge ;)

5974684[/snapback]

Spør der du kjøpte kortet...

Lenke til kommentar
Heij.. Jeg har ett PCMCIA ISDN kort :)  men mangler kabel til det for å kobble til Nettverkskabelen :(

5974684[/snapback]

Nå skal vel ikke ISDN kobles til nettverket men til en ISDN-telefonutgang? Den andre enden skal inn i PCcard slotten i PCen. Skal du koble til et nettverk (ethernett) må du nok ha en Ethernet-PCcard istedet.

Lenke til kommentar

5974684[/snapback]

Nå skal vel ikke ISDN kobles til nettverket men til en ISDN-telefonutgang? Den andre enden skal inn i PCcard slotten i PCen. Skal du koble til et nettverk (ethernett) må du nok ha en Ethernet-PCcard istedet.

5974883[/snapback]

Jeg skal kobble meg til ISDN linje såklart, men mangler kabelen som skal plugges i ISDN kortet; ISDN KORT-->ISDN KORT KABEL-->ISDN KABEL-->ISDN BOKS :cool:

Lenke til kommentar
går ikke, fordi jeg fikk det av Onkel.. :hrm:

5974887[/snapback]

Skjønner.. Du kan jo prøve å ringe ham. Tviler på at en slik kabel har noe bestemt navn. Jeg prøvde å finne den nå, siden jeg tror jeg vet hva du mener. Men ISDN kort er visst ikke like mye utbredt som for noen år siden dessverre. Eller heldigvis :p alt etter hvordan man ser det..

Lenke til kommentar
...Er det noen hær som kanskje har en dem ikke bruker?...
Det hadde jo da vært kjekt å vite fabrikat og model på PCMCIA-kortet.

5974940[/snapback]

Oij, ja sorry :blush: er ett Dynalink ISDN Card PCMCIA, har hørt at Billion sitt kort skal ha samme type kabel men jeg vet ikke :hmm:

Lenke til kommentar
går ikke, fordi jeg fikk det av Onkel.. :hrm:

5974887[/snapback]

Skjønner.. Du kan jo prøve å ringe ham. Tviler på at en slik kabel har noe bestemt navn. Jeg prøvde å finne den nå, siden jeg tror jeg vet hva du mener. Men ISDN kort er visst ikke like mye utbredt som for noen år siden dessverre. Eller heldigvis :p alt etter hvordan man ser det..

5974956[/snapback]

Japp, sier jeg meg eni i.. men utroli nokk har vi enda ikke fått tilgang til ADSL enda.. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...