Gå til innhold

timelønn - gatekjøkkenjobb(sommerjobb)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tjente 85 før jeg ble 18 og 105 etter jeg fylte 18 da jeg jobbet på bensinstasjon noen år tilbake.

hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å presse opp lønna, alternativt funnet en annen jobb. du burde klare å finne en jobb som betaler over 100 i timen. 20 kroner timen ekstra blir 150 kroner dagen og 1000 kroner uka, så det blir fort penger av det.

Lenke til kommentar

Jeg synes du bør ta til takke med den lønna. Er vanskelig å få sommerjobb om dagen. Og det er mange som ikke får. Så du bør være glad du har et tilbud hvertfall.

Presse lønna opp kan resultere i at du ikke får jobben, at du virker grisk. Gjør heller dette etter å ha jobbet der en stund. Vis at du er flink og fortjener det ;)

Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at jeg synes 115kr timen var lite da jeg jobbet på Posten, men så var ikke det en sommerjobb heller da.

6027775[/snapback]

Det kommer jo an på hvor mye man har tjent før. Du har sikkert tjent mer i tidligere jobber? Husker min timelønn på 100 kr var fantastisk bra, i forhold til den eneste jobben jeg hadde hatt før det (bud). Men nå synes jeg den er lav. Har dog 103 kr nå, men det er ikke store greiene :roll:

Lenke til kommentar

Jeg jobba på et gatekjøkken. Arbeidstid annahver helg fredag og lørdag, fra 21 eller 22, til man var ferdig, mellom 03.30 og 05.00. Var 16 og jobba alene, solgte tobakk, og tjente 65 kr timen. Da jeg ble 17 gikk jeg opp til 73. Men fikk med meg mange gode erfaringer, og "holdt ut" lengre enn de fleste, og fikk således mye tillitt. Hadde opplæring med en del osv :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

viktigste er at en har en jobb..sommerjobb er jo sjeldent noke godt betalt.så lenge du ligger mellom 80 og 120 så har du ikkje noke å klage over. at 20 kr meir i timen blir litt ekstra i mnd, men så må du tenke at 86 kr timen er bedre enn 0 kr timen og 0 arbeidserfaring..

Lenke til kommentar

greit lønnsmessig men ikkje erfarings messig:P jobber fulltid som vikar for øyblikket, har ca 19000 i mnd no, og skal ha meg en ekstra jobb til, med en 3-4 vakter i veka på 8 timer. + holder på å ta generell studiekompetanse på kveldstid..blir hardt..har mykje å gjere da..men det er fun :p liker best jobber der en faktisk må gjere noke:P er kjedelig å sitte på ræva og sløve uansett kor godt betalt det er

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...