gaardern Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har et par heftige riper (hakk) i den ene felgen min. Er det mulig å få bra resultat ved å pusse ned å lakke med felgspray og klarlakk på det området det er riper? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har et par heftige riper (hakk) i den ene felgen min. Er det mulig å få bra resultat ved å pusse ned å lakke med felgspray og klarlakk på det området det er riper? Noen som har noen tips? 5974475[/snapback] Ta en tur innom Automester (www.automester.no) og få de til å se på felgen(e) slik at de kan gi deg et tilbud på fiksing. Ellers har jeg prøvd meg på Alufelg lakk/sparkel, men det ble ikke bra.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis felgen er kantkjørt er det bare sliping/retting osv pluss glassblåsing og pulverlakkering som holder. Men det er dyrt. Er det mindre riper kan du jo prøve å fylle de igjen med felglakk Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvis felgen er kantkjørt er det bare sliping/retting osv pluss glassblåsing og pulverlakkering som holder. Men det er dyrt. Er det mindre riper kan du jo prøve å fylle de igjen med felglakk 6069929[/snapback] Var innom Automester i dag, de kikket på felgene og sa det ville komme opp i rundt 600,- pr felg å få de til å se nye ut. Felgene mine som er VW Five til 2000,- pr. stk er muligens ikke verdt det.. Men de ga meg noen tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå