boss Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Vet ikke om dette problemet psser inn her,men jeg prover like vel. Har instalert ny harddisk,no vil jeg ta ut epost fra den gamle hardisken og fore over til den nye.Far beskjed om ikke tilgang et annet program bruker filene. Kan det ha noe med at jeg hadde komprimering pa det gamle. Hvordan i tilfelle kan jeg fa ut mailene,har provd med emailrestore,gar ikke. Litt problem med noen bokstaver her. Erik Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Hvilket program bruker du? Outlook Express? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
boss Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ja outlook express Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du kan vel legge inn filene i Documents and Settings\<bruker>\programdata\Identities et eller annet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
boss Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hei Far ikke flytta dem et annet program bruker dem star det. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei Far ikke flytta dem et annet program bruker dem star det. 5975832[/snapback] Velg kopier, i stedet for flytt? Lenke til kommentar
boss Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hei det star: canot copy offline:Accses is denied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå