enl Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Etter at Micro$oft la ut SP1, har det blitt umulig å laste ned Virtual machine for Java. Dette kom som et sjokk etter at jeg tok en ominstallasjon med min ikke helt lovelige produktkode. Går det an å få tak i pakken andre steder, eller må jeg bytte nettleser for å få Java? Lenke til kommentar
okristen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 søk etter msjavx86.exe som er Microsoft VM, så finner du sikkert fila eteller anner sted. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Microsoft fjernet denne lenge før XP 1 på grunn av uvennskap med SUN, men de har lagt den til igjen i SP1, - kan du ikke bare installere denne? - ellers kan du jo bare kjøre Sun's java.... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 http://java.sun.com Bruk Sun sin orginale, MS sin har ikke vert oppdatert siden java 1.1.3, det var i 97 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg prøvde sun sin originale... Men det hjalp ikke meg i det hele tatt. Nettsider som jeg laget tidligere med Win2000, ville ikke funke. Funka ikke før jeg la inn SP1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå