kverna Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei. Tok ett par bilder fra gardermoen på autofils møte der i helgen. Er spessielt ett jeg vil ha kritikk på, bilen er en Ford Sierra Cosworth "Vingebil". Vingebil er ett navn bilen har fått pga sin noe spesielle vinge.Bilde av vingen Vingebil, fly med vinger. Kom med kommentarer! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Vingebil? Kom ikke veldig godt frem av bildet ditt da men... Stilig utenom det da... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 derfor jeg forklarte det Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Mulig jeg misforstår nå, men du ønsker at Vingebilen skal assosieres med fly, og at det er derfor du har fly og bil på sammee bilde? Isåfall syns jeg du har bomma stygt. Litt av poenget er at man skal se et bilde uten masse forklaringer som hører til, evt supplerende bilder for å forstå bildet. Men tanken din om å sammenligne bil/ fly er bra, du må bare prøve igjen. Som bilbilde ellers er det helt ok. Bedre enn et snapshot, men mye å hente. Hva er spesielt med vingen? Syns alle Sierra`er har disse i dag jeg Endret 24. april 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Mulig jeg misforstår nå, men du ønsker at Vingebilen skal assosieres med fly, og at det er derfor du har fly og bil på sammee bilde?Isåfall syns jeg du har bomma stygt. Litt av poenget er at man skal se et bilde uten masse forklaringer som hører til, evt supplerende bilder for å forstå bildet. Men tanken din om å sammenligne bil/ fly er bra, du må bare prøve igjen. Som bilbilde ellers er det helt ok. Bedre enn et snapshot, men mye å hente. Hva er spesielt med vingen? Syns alle Sierra`er har disse i dag jeg 5977488[/snapback] Du er vel inne på noe. Var egentlig tenkt på ett annet publikum, som vet hvordan denne bilen ser ut. Men siden jeg ville ha litt "proff" kritikk la jeg det ut her. Tenkte at dere måtte ha forklaring, mulig jeg har bommet Takk for kritikken! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Tja, bildet er jo helt greit, men er veldig kjedelig. Sjekk ut bildene i bilblader feks. Der har de valgt mer spenstige vinkler for å sprite opp bildet. Ser mye tøffere ut. Prøv det samme neste gang. Synes også vingen og felgene kunne kommet bedre med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå