TigerBlack Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Halla Sjermkortet mitt har i det siste begynt å fu*ke opp skikkelig., Det kommer noen sånne fine røde striper langsmed sjermen (exempel på bildet) Noen som vet hva dette kommer av eller hva en kan gjøre for å bli kvitt det ? jeg har oppdatert sjermdrivere diverse ganger, til både nye og gamle drivere uten noe sps resultat. . jeg har sett litt runt i forumet her,men har ikke sett noen med samme problemet. Tok en screendump her også Endret 23. april 2006 av Scanor Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Er nok et varmeproblem så jeg ville sjekket vifta for støv og bytta den hvis den var ødelagt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Når det der skjeede med mitt 9800 Pro, døde det til slutt. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 hmm, dette begynte ved juletider med at det skjedde en gang i blandt, men nå er det nesten bare å skru på pc'en så kommer de for****** strekene. Kanskje greit å kjøpe ett nytt kort. Det koster vel ikke alverden og vil i noefall være en oppgradering regner jeg med ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det hendte faktisk helt fra starten av en sjelden gang at jeg kunne få streker o.l., men etter omtrent 1 år ble det håpøæst før jeg bare fikk en pipelyd ved oppstart og intet bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå