black_sheep Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Kom over denne bilen her: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...402&pos=1&tot=6. Hvordan er kvaliteten på denne bilen? Noen som har noen synspunkter? Syntes denne var stilig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kvaliteten er det ingenting å si på, karosseriet er helgalvanisert så rust er ikke noe problem på disse, pålitelig også, men prisen var vel litt i stiveste laget selv om kilometerstanden var hyggelig, er tross alt en 2.0 vi snakker om. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Flottflott! Fant nå en annen annose av samme bilen på autodb.no - http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect....ername=autospes. 10 000,- dyrere? og at den står som audi 80!? Er det muligheter for pruting selv om det er forhandler? Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bilen heiter eigentlig berre "Audi Coupe". Den har vore ute lenge så det er nok sikkert litt rom for pruting kan eg tenke meg. Ser ut som eit fint eksemplar, men er jo litt vanskelig å sjå det utifrå bilete. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ja har bilen stått lenge nok så er selger som regel villig til å diskutere pris, men årsavgift og omreg er ikke inkludert noe som fordyrer unødvendig. Får du den for 89000kr inkl årsavgift og omreg så er den nok verdt pengene. Endret 23. april 2006 av zandro Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 bare lurte på en ting. ikke no viktig, men hvis dere ser på bildet av dashbordet. og de 3 viftene. Går det an å gjøre noe med dette? ser jo ikke helt best ut! Det har ikke noe å si på om jeg kjøper eller ikke, men bare lurte! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Gjøre noe med det? fjerne lufteventilen i midten? har du ikke hørt at alle gode ting er 3? Endret 26. april 2006 av zandro Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Hehe, ja var det jeg tenkte på. Men går vel kanskje ikke an det Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Joda vist går det ann, men hva skulle du ha putte der? hadde det vært en Audi S2 så er det ikke noe problem, da hadde du bare puttet en turbotrykksmåler der, men de måleinstrumentene som kan puttes inn i bilen du linket til er jo allerede der fra før (rett forran girstanga). At du synes 3 lufteventiler i midten er rart er nok fordi de fleste andre bare har 2, er vel mer en tillvenningsak en et problem. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Hehe, okai! Ja, jøss er ikke noe problem i det hele tatt! bare lurte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå