samari Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Når jeg skaffa meg SATA Hd så kommer det nå frem et Safely Remove Hardware icon i tray som tilbyr seg å koble fra SATA disken... Hvordan fjerner jeg dette ikonet. Selførlgerlig vil jeg ikke Safely Remove SATA disken min som forøvrig inneholder systemdisken min. Noen ideer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Litt avhengig av hardwarekontroller. Uansett, så SKAL det tray-ikonet være der fordi du har en harddisk som skal kunne kobles ut selv om maskinen står og går. Så det er ingenting feil Men så var det jo litt dumt akurat det der med at systemdisken kan "fjernes". Er ikke det M$ i et nøtteskall? Endret 23. april 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
samari Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ingen som aner hvor jeg kan skru av dette? (det finnes ingen alternativer på høreklikk på ikonet i tray) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis du nå absolutt vil fjerne den fra synsvinkelen, så er det vel bare å høyreklikke på oppgavelinja og finne fram til "skjul inaktive ikoner" såfremt du kjører windows XP. Men den vil jo alltid være der selv om du skjuler den. Lenke til kommentar
samari Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 ingen andre tips? Lenke til kommentar
samari Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Mulig å fixe dette i en meny eller i reg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå