hans A Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg innstalerte memorex brenneren og fikk brent ved 40x hastighet. Men så oppdaterte jeg firmwaren til memorex. Dvs fra ZWS1 til ZWS4. Og nå er det bare to hastigheter å velge mellom i Nero (5.5.9.9) 8x og 4x. Jeg har ennå ikke prøvd å brenne. Men det er rart at 40x brenneralternativet har forsvunnet. Noen som har vært innom problemet? Jeg skal prøve å brenne med ZWS4 for å se om den virkelig er nede i 8x. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Har fått tilbake 40x hastigheten nå men... Det virker som det tar veldig lang tid å brenne en 700MB CD. Hele 7 min på å brenne fra HD til CD. (Ca. 700MB) En musikk CD (78 min) tok 6:13 min) Jeg har aktivert ULTRA IDE til CD brenneren. Min maskin Abit SA6 Celeron 850MHz 384MB Ram. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Årsaken er at om du brenner med 40x, Så kan det være at programmet som hindrer feilbrenning stopper laseren og dermed får du lenger brenne tid. Se i loggen til nero. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Hmm log filen var veldig lang!! Er det noen funksjoner/errorsjekk man bør slå av i Nero? (For å få opp hastighet) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: hans A skrev (2002-10-01 17:35):Hmm log filen var veldig lang!!Er det noen funksjoner/errorsjekk man børslå av i Nero?(For å få opp hastighet) Du kan slå av buffer underrun protection i nero. Men da får du ivertfall ikke cd'er som du kan bruke. Så eg annbefaler deg å ikke skrue av buffer underrun protection. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå