Herr Brun Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Spilloplevelsen er bedre paa en datamaskin, og en datamaskin er mye mer underholdende naar du ikke gidder aa spille. PC>konsoll>mac. Jeg synes det er digg å sitte i sofan med noen kamerater og spille konsoll jeg da. Ser ikke hvorfor spillopplevelsen nødvendigvis er bedre på PC. 5973770[/snapback] Der har du rett, men jeg liker ikke aa spille konsoll sammen med kamerater uansett. Gjoer andre ting med kamerater enn aa spille. Skal jeg spille sammen med kamerater saa blir det LAN. Det aa sitte med hver sin pc gir en bedre spillopplevelse enn aa sitte flere ved en konsoll, og jeg hater alle gamepads som er oppfunnet... 5973809[/snapback] Det der ble mitt siste ord Men hva som blir det siste jeg sier foer jeg doer har jeg ikke peiling paa. Jeg haaper paa aa doe av sykdom, gammel, hjemme i senga. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 "hmm... var det den blå eller røde?" boom Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 "Fan ta're din ballekuk." 5973923[/snapback] Ja, her og Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 "No, Kirby, the colt m4a1 is not a toy.. Don't gimme that look, you son-of-a-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 "Hey Arnold! din kuk! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 "The Demon from Heaven is going to Hell" Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du hadde ikke rett. Å, hadde vært så gull om jeg kunne fått sagt det. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Morra di er så heeeeeeeeeeeeeeeei, au da eller nei da, den laaange smale gangen er heeeelt trygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå