monkey island Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har nylig kjøp meg pc men jeg har problemer med strømfoskyninga. Jeg bruker asus PC probe v2.15.08. Der kan man se hvor høy spenninga er. Der den skal ligge på 12+ så ligger den på opp til 13,5 noe jeg synes er litt høyt. Men når jeg går inn i bios for og se så ligger den bare på 12,9. Kan det vere at en av dem er viser feil, eller bruker pcen høyere spenning når den er i WindowsXP en i bios. Jeg sliter også med markering av mapper når jeg skal dra en litt stor (blå) markering så begyne den og hakke og slite. Musa lagger også, når jeg blar rund i mapper så får den en lagg vert 5 sec. (alt funker bra i spill). jeg har amd athlon XP 2100+ 512mb ddr ram og asus a7v333 hovedkort. g4 ti4600. Chiftec tower med 340w strømforskyning. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Antageligvis er det Probe som feilviser. Det har kommet firetusentohundreogørtifire versjoner siden den du har. I en periode kom det nye versjoner ukentlig! (Probeversjonen som fulgte med ASUS kortet mitt feilviste så det sang iallefall) Nyeste for øyeblikket er 2.18.01, og den kan du laste ned herfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå