PCDuen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg fikk opp en feilmelding om at jeg manglet en fil, så jeg forsøkte å reparere feilen. Jeg gikk inn på bios og startet fra XP CDen. jeg fikk opp installasjonsskjermen for installering av windows men når den laster inn filene, henger den igjen på filen: "SCSI-Portdriver" Det eneste jeg kan gjøre da er å re-starte hele PCen å starte fra begynnelsen, men den henger seg uansett på denne filen.. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Formattere før du restarter? Og jeg har skjønt det sånn at du ikke kan bruke XP install plata til dette pga det henger seg. Er du sikker på at den "henger set" eller er det kanskje sånn at det bare tar veldig lang tid? Jeg mistenker at eksterne harddisker, kortlesere og den slags kan ødelegge for deg. Koble ut hvis du har. Vil anta at du uansett får jobben gjort med ultimate boot cd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Kjør diagnoseprogram for minne og harddisk fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå