RIP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Maskinen min har gått fra evig stabil, til notorisk ustabil Etter at jeg kjøpte meg nytt skjermkort og ram, så sleit jeg med ustabiliteten. Antok at min gamle Qtec, ikke klarte å gi nok strøm, så jeg kjøpte en Hiper 580w, det hjalp litt. Men den er fortsatt ustabil. Jeg lurer fælt på hva det kan være, kan det være HKet som er dårlig? Tingen er at r800xl kortet oppfører seg litt rart, noen ganger så går ikke vifta på, selv om kortet blir varmt - og noen ganger går det helt fint. Kan det være noe galt med AGP porten? Når jeg spiller så klikker dataen fortere enn når den er ute i windows, da kan den stå på i ca 20timer imot 15min med spilling. Ingen av komponentene blir overopphetet. Kan det være WD 80GBen som windows er på, som har gått i stykker? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hm, vil bare påpeke en selvmotsigelse som jeg også gjetter er en direkte eller indirekte årsak til ustabiliteten: Du sier (cut'n paste): 1: noen ganger så går ikke vifta på, selv om kortet blir varmt 2: Ingen av komponentene blir overopphetet. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 2006-04-21 21:13:43 Temperature: GPU: 54.0°C GPU environment: 42.0°C Det er det varmeste kortet har blitt, selv uten vifte. Så det blir ikke SÅ varmt. Men jeg begynner å bli gal på den maskinen, men er litt trist å kjøpe en ny en om bare hovedkortet er dårlig :\ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og sjekk om det er feil på minne og harddisk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå