Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av ISP BlueCom, NGT, Tele2, Telenor, Start.no

Anbefalte innlegg

• BlueCom: ADSL 3100\448. 419,- per månad. 499,- for modem
  • Telenor: ADSL 3000\250. 419,- per månad. 529,- for modem
  • NGT: ADSL 3000\350. 398,- per månad. Gratis modem
  • Tele2: ADSL 3000\360. 389,- per månad. 299,- for modem
  • Start.no: ADSL 4096/400. 400,- per månad. Gratis modem

Kva for ein skal eg velge?

BlueCom har best fart og eg kjenner eit par som er nøgd med BlueCom men korleis ligg dei an når det gjeld kundeservice?

Tele2 er billigast, både per månad og modemet, upload er ikkje superviktig, så Tele2 er veldig aktuelt.

Update: Start.no kom inn i biletet med eit, på papiret, meget gunstig alternativ, vil gjerne ha erfaringar frå Start.no. NGT og BlueCom er ikkje spesielt aktuelle.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

•  

• BlueCom: ADSL 3100\448. 419,- per månad. 499,- for modem

• Telenor: ADSL 3000\250. 419,- per månad. 529,- for modem

• NGT: ADSL 3000\350. 398,- per månad. Gratis modem

• Tele2: ADSL 3000\360. 389,- per månad. 299,- for modem

Kva for ein skal eg velge?

BlueCom har best fart og eg kjenner eit par som er nøgd med BlueCom men korleis ligg dei an når det gjeld kundeservice?

Tele2 er billigast, både per månad og modemet, upload er ikkje superviktig, så Tele2 er veldig aktuelt.

5973398[/snapback]

Ok, jeg sier en ting: Styr unna BlueCom. Grunn? Elendig support, og minner meg mer og mer om NextGenTel.

Som du sikkert har skjønt, anbefaler jeg deg heller ikke NGT.

Og jeg lurer på en ting.. Hvorfor har du ikke tatt med Start.no? Kjenner noen som har fra dem, og de har veldig fornøyde. Prisen for en 4 mbit (4864/512) linje hos dem er 400,- pr. mnd. De kjører en kampanje nå, så det er ingen etableringsavgift.

Om kundeservice er viktig for deg, ville jeg valgt Telenor. Men selvfølgelig, jeg styrer unna det firmaet pga. svært arrogante folk.

Men når det gjelder pris og support, ville jeg ha gått for Start.no.

Lykke til!

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemelding, Start.no er no favoritten :D

Dei har jo utan tvil den leverandøren av desse 5 som gjev mest for pengane. Får berre 4096/400 for 400,- sidan det er snakk om eit hus ute på landet, men likevel akseptabelt. Gratis etablering og lån av ruter er heller ikkje noko eg takkar nei til.

Skal søke litt på Start.no som ISP og så skal du ikkje sjå vekk frå av dette blir bra, gratis dei første to månadane var det òg.

Korleis er det med latency (rett ord?) frå Start? Snakkar då om ping, spesielt ved speling over internett.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...