SkummelType Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Håper virkelig jeg slipper å tenke på det noengang. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 "Snakkes". Håper egentlig å overlate den avgjørelsen til noen andre, vel og merke. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sorry guys, i had SS on CD... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I can see you when you sleep. ..værsåsnill, nei. De kan de som er igjen bestemme. Noe i den duren: en kjærlig mor, og blabla.. hoho Lenke til kommentar
Sondreby Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sett blomseter på Grava ellers hjemsøker jeg deg :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 "http://www.life.com is unreacheable. Please try again later" Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 skall stå "ffs" Nei skall vell egentlig bare stå Navn og dato og en liten logo bryr meg egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Sett blomseter på Grava ellers hjemsøker jeg deg :!: 7863163[/snapback] Jeg hadde tatt Sett blomster på grava ellers hjemsøker jeg deg. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Halla Balla skjer a kamerat. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Navn, fødselsdato og dødsdato samt "død for all tid" Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Når jeg dør kommer det nok til å være veldig bra utvikla teknologi, så jeg skal ha en liten skjerm/prosjektor-ting, som skal vise masse bilder fra jeg var nyfødt til jeg døde. Så skal det også komme noen fine tekster, som er typiske for gravsteiner. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 "Hva er det du møser for?" Lenke til kommentar
Filom Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 " Disconnected from server" Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Dersom jeg blir en gammel hypokonder, skal det stå "Hva var det jeg sa?" Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Her er mine forslag: "Jeg slengte meg i en liàne, og det ble min bane" "Jeg trodde jeg var laga av stål, så jeg slengte meg på et bål. Nå er jeg en kål" "Du sukker, for jeg er ei mer. Du husker hva jeg var, og ler" "Where are my 71 virgins that you promised me? I want my life back!" "Trying to join Heaven EU (PVP). Queue: 75493. Estimated wait-time: 31 years." Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 BALEETED (fra conserned forumet) men så har vi jo fra Fable No man can hold his breath for 10 minutes Eller fra BF 2142 "ROOOOOOOOOOCHAAAAAAA" (medichyl når er på den panasiatiske koalisjonens side) fra Half-life Well. I seem to be seriously wounded. Do you know who ate all the doughnuts? What do you want on your tombstone? eller hvis det aldri blir noe "årnings" på meg - returneres uåpnet Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) "boot disc failture" eller hvordan det nå skrives, eller "failed to reconnect" kanskje ha en sjerm som gravstein Endret 3. februar 2007 av AndyF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg skal ikke ha noen gravstein. Jeg skal kremeres, også skal familien bruke asken som krydder i maten, så skal de bæsje meg ut i do, og gjennom kloakkanlegget skal jeg spres i sjøen Endret 3. februar 2007 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg skal bli sendt i bane rundt jorden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Death is not the end there is always a spirit healer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå