SideburnsKongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Join the dark side...And get a free cookie. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, det spørs for det meste hva jeg gjør eller oppnår i livet. Har tenkt å lede en kampanje for å få bort disse bomringene, noe som kanskje kan være en vei mot å stoppe den globale oppvarmingen. 7882754[/snapback] Så din teori er: Man fjerner bomringene, så forsvinner global oppvarming 7884962[/snapback] Nei, vi presser regjeringen/river bomringene for her. Vi viser at når vi står sammen kan vi fullføre en rekke ting. Etter dette presser vi regjeringen til å ha gratis busser og trikker, tenk hvor mye vi sparer da av bilkraft og bensin.. hvis man får spredd dette verden over, så sier jeg ja, bomringene kan være en vei til å stoppe den global-oppvarming. Det er bedre å gjøre noe enn å gjøre ingenting, , kanskje det skal stå på gravsteinen min: Det er bedre å gjøre noe enn å gjøre ingenting Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Follow me to the dark side" Er rart hvis ingen har postet det før 7886856[/snapback] Why? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 SKal bare stå navnet mitt. Ikke noe årstall, rip osv. Bare navnet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det bare virket åpenbart at noen hadde funnet på det Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Jeg er død, altså er jeg ikke." Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 *Jeg er ikke hjemme, legg igjen en beskjed* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Jeg burde virkelig visst at det er dumt å bøtte ned drøye doser hjemmelaget GHB" eller mer seriøst: "Hvis vi møtes igjen, var du heller ingen god kristen." Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) ... Endret 31. mars 2011 av V-by Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 "Hvor pokker er reset knappen?!?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå