hfthomas Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Marinejegerkommandoen er såvidt jeg vet helt likt US Navy Seals. vil trådstarter ha det hardt i militæret, så bare se på listen til wh1te.. hvorfor gidde å dra så langt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Makan til kvalitetsbump Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) bare til info, er ATM mange i operative utenlands-tjenester. De har jo også søkt om over 300 til som skal til afghanistan, så vil du til utlandet er ikke det noe problem... er mulig jeg drar til utlandet etterhvert også, men det blir nok en stund til tror jeg... edit: så trådstarter(?) spurte hva de beste soldatene i norge ble brukt til... De er nok muligens i afghanistan nå, er mange der, vil ikke oppgi noe tall, men det er mer enn jeg regnet med Endret 23. januar 2007 av aklla Lenke til kommentar
kimmengs Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Spørsmålet er vell hva man ønsker å oppnå med en militærtjeneste! Er du en av de som kun tenker på å skyte, sprenge å drepe andre, vell da sier det vell seg selv at modenheten ikke er HELT på plass til å tjenestegjøre.. Mange snakker om Navy seals, SAS osv. I Norge har vi mange forskjellige styrker, den mest kjente er vell FSK. Forsvarets spesial styrke. De har utmerket seg i utenlandske operasjoner, spesiellt innen rekognosering. Uansett gren man velger, så har man ett formål, som regel, å forsvare. Syns du dette er kjedelig, vil leke rambo, dra å verv deg i en eller annen gerilja.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Nice bump, innså ikke før nå at jeg leste sider som var 4 år gamle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå