Gå til innhold

Får ikke ladet eller startet SE W600i

Anbefalte innlegg

Har en ny Sonyericsson W600i, som jeg oppgraderte firmwaren på. Brukte Sonyericssons oppdateringsprogramvare, og fulgte instruksjonene. Jeg hadde oppladet batteri og ca 20 MB ledig minne på telefonen.

Telefonen fungerte helt fint etter oppdateringen.

Skrudde den av i går kveld, og lot den stå til lading over natten.

Da jeg skulle starte den i morges, kom jeg ikke lenger enn til en hvit skjerm. Ingen taster fungerer, og telefonen vil heller ikke lades. Det står ikke noen ladesymboler på skjermen, og den røde dioden som lyser unger opplading, lyser ikke.

Skal man slå av telefonen, må batteriet tas ut.

Har i dag prøvd å oppdatere telefonen igjen, men når prosessen er nesten ferdig, stopper det hele opp, og etter en stund kommer melding om at oppdateringen var mislykket.

Ser for meg innlevering av telefon og ukesvis med venting. Men det er vel litt opp til butikken.

Noen som har hatt dette problemet, og evt. har en løsning eller forklaring på hva som kan ha skjedd?

Finnes det programvare eller annet for å resette telefonen fullstendig. Husk jeg får ikke startet den, altså.

Har også postet ang. saken på 'Programmer, spill og OS', men under en overskrift som ikke lenger er helt dekkende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hva du kan gjøre egentlig, tror det bare er å levere den på service. Jeg har en W550 som jeg prøvde å oppdatere, men det gikk heller ikke. Den funker ihvertfall enda...

5973289[/snapback]

Det er et uttrykk som sier: "If it ain't broken, don't fix it".

Telefonen virket jo bra den, men jeg syntes lyden var for lav på mp3 spilleren. Derfor tenkte jeg det var et forsøk verd å oppgradere firmwaren.

Jeg har tidligere oppdatert fw på W550i og noen Siemenstelefoner, uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...