copycatz Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et program som kan senke hastigheten på DVD-ROM'en. Den står nemlig å surrer på 40X hele tiden når den er i bruk og lager et fryktelig bråk.... Vet jeg har sett et slikt program før som kunne gjøre dette, men har ikke peiling på hvor... Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Vent noen sekunder fra du setter inn dvd-filmen til du starter dvd-avspillingsprogrammet da vil dvd-spilleren spinne-ned og holde en lavere hastighet når du spiller av filmen Lenke til kommentar
aschj Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Ei (!) jeg kjenner har samme problemet. Prøv å oppgrader firmware eller ta ned en ny driver. WinME er forresten veldig god til å lese litt fra CDen i tid ug utide og dette fører til at den må starte opp og spinne hele tiden. Phuck WinME. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Problemet er kun med CD-er. DVD-er funker helt fint. Har den nyeste firmware'en (patch for å gjøre den sonefri...). Trenger et program som jeg kan bruke når jeg f.eks bruker den til å spille av mp3'er osv... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Diskdetector fikser dette :smile: Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i DiskDetector? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå