TheBoz Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg er litt lei av Speedtouch 510i modemet jeg har på hybelen så jeg vurderer å bytte den ut. Har sett på en Zyxel Prestige 650R-33. Er dette en grei router? Har hørt mye negativt om Zyxel modem her i det siste men det er kanskje nyere routere? For ordens skyld kan jeg nevne at den skal brukes sammen med Telenor ADSL. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 nja... sitter å fitter med en gammel 650R-33 ja.. og den har en tedens til å ikke ha nok CPU kraft til å takle for mange request .. så viss du er flittig bruker av f.eks Torrent når du laster ned "linux distroer" så kan du få 100% cpu forbruk på zyxelen og da kommer du ikke i gjennom Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg er litt lei av Speedtouch 510i modemet jeg har på hybelen så jeg vurderer å bytte den ut. Har sett på en Zyxel Prestige 650R-33. Er dette en grei router? Har hørt mye negativt om Zyxel modem her i det siste men det er kanskje nyere routere? For ordens skyld kan jeg nevne at den skal brukes sammen med Telenor ADSL. 5973126[/snapback] For alldel hold deg til speedtouchen ZyXel er noe av den værste dritten jeg har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå