TOO TRILL Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 finnes det et feilsøkningsprogram til skjermkort som leter etter feil slik som memtest leter etter feil på minne? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg vet ikke, men hva slags feil var det du var ute etter da? hvis du tenker på GPU eller f.eks. en manglende kondensator, så finnes nok ikke dette, men til minnet til skjermkortet så et jeg ikke. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Pc'en restarter seg et par ganger om dagen og jeg får blåskjerm + denne feilmeldingen. Så om det går ann å finne ut om det er noe feil på skjermkortet. Tviler egentlig, kan sitte å spille BF2 og CSS i mange timer uten at det skjer noe. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det foreslås nyeste skjermkortdrivere. Har du forsøkt med andre drivere? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Har nyeste catalyst 6.4 drivere. Alt skjedde etter at jeg byttet vifte på skjermkortet. En ting, jeg tok ikke på ny kjølepasta fordi jeg ikke hadde noe til å fjerne den gamle med, kan det være grunnen. Jeg var på TG og den gamle skjermkortvifta stoppet så jeg måtte kjøpe en ny der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå