Gå til innhold

M-BSs seksuelle preferanser

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, dere må være den mest miserable gjengen med idioter jeg har møtt på lenge! Dette er en tråd om MINE seksuelle preferanser. Er det ikke litt underlig om jeg ikke skal ha anledning til å gi uttrykk for nettopp mine seksuelle preferanser i en slik tråd? "Steng tråden, steng tråden!" Ringer det ingen bjeller? Ikke små bjeller engang? Blåklokker, kanskje?

5976552[/snapback]

At folk vil ha tråden stengt er jo pga de meningene du har ytret om "fedme" :)

Lenke til kommentar
Jo, jeg kan forstår deg M-BS hvis bare en hadde sagt at det du sier er helt på trynet, men det er en god del som har sagt det nå, da er det vel på tide å ta seg en pause og bruke de små grå for å finne ut hva du har sagt som trigger personene her.istedenfor å forsette å slenge dritt.

5976599[/snapback]

Jeg slenger ikke dritt. Det ble opprettet en tråd her fordi folk var interesserte i mine seksuelle preferanser. Det kan umulig ha kommet som en overraskelse på folk, at fleskemirakler faller et godt stykke utenfor disse preferansene, og særlig ikke at jeg hater Kimberly Bauer når jeg jo har opprettet en egen tråd for mitt hat mot henne!

Lenke til kommentar
Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat.

5976327[/snapback]

Haha. Du er faen meg dum.

Lenke til kommentar
Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat.

5976327[/snapback]

Haha. Du er faen meg dum.

5976747[/snapback]

En reality check burde praktiseres omgående. Usaklig å si noe sånt M-BS sier.

Lenke til kommentar

Bildet kom ikke opp.. *google litt* What? Hun er vel ikke feit! Hvis det er sånne forventninger vi jenter skal leve opp til, så er det faanmeg ikke rart at mange har spiseforstyrrelser! Greit nok at hun kanskje har en teir rolle i 24, men FEDME?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selv om denne tråden hadde et forferdelig utgangspunkt, så har den endt opp enda verre. Hvis noen har et høyt ønske om at denne åpnes igjen, så får de sende PM med argumenter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...