Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva vil det si at hun er «undergenetisk»? 5976420[/snapback] Det er jo åpenbart at hun ikke har vært heldig med genene ... 5976434[/snapback] [/quote Er noen til der ja, faen hva som gjør at du tror du er så mye bedre enn henne, kropps messig. Du er sikkert en mann med komplekser, fotstår det godt jeg...med alle rollebildene og kropps idealene som vi har. så må vi bare hate de som er "feite", for de er svake de og de har jeg faktisk lov til å hate. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kk, don't feed the trolls, kthxbye. K? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Se her! Ah, tynn og fin, der har du bra dame. Bare se dem i forhold til hverandre ... Fedme versus ikke fedme. 5973368[/snapback] Dama mi er sånn. Du kan få henne (snart eks). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Kk, don't feed the trolls, kthxbye. K? 5976457[/snapback] oki skal slutte Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bare la stakkaren leve i fred med sine vrangforestillinger Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er jo åpenbart at hun ikke har vært heldig med genene ... 5976434[/snapback] A...ha. Nytt for meg. 5976451[/snapback] Ærlig talt ... Har du i det hele tatt sett 24? Selv om man ser bort fra fedmen, fremstår jo Kimberly Bauer som langt, langt under gjennomsnittet intelligent, og det gjelder også om man ser det i forhold til gjennomsnittet for sjimpanser. Hun har ikke livets rett. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Nå går du litt for langt her. Det har du egentlig gjort for lenge siden men herregud! Å si at de som er feite og dumme ikke har rett til å leve?! Unnskyld meg.. Endret 23. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Ignore er en fin bil/ignore is a bless? Endret 23. april 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg mener denne tråden skal bli stengt, utifra at trådstarter sitter å sier negative ting angående fete eller overvektige folk som jeg syns er totalt unødvendig. Og jeg håper flere er enig med meg. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Nå går du litt for langt her. Det har du egentlig gjort for lenge siden men herregud! Å si at de som er feite og dumme ikke har rett til å leve?! Gå og legg deg! 5976498[/snapback] Ts. Det er du som generaliserer. Jeg snakker om mitt hat til Kimberly Bauer. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg mener denne tråden skal bli stengt, utifra at trådstarter sitter å sier negative ting angående fete eller overvektige folk som jeg syns er totalt unødvendig.Og jeg håper flere er enig med meg. 5976504[/snapback] Syns den kan bli stengt ja. Dette skulle jo egentlig være en bildetråd. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Nå går du litt for langt her. Det har du egentlig gjort for lenge siden men herregud! Å si at de som er feite og dumme ikke har rett til å leve?! Gå og legg deg! 5976498[/snapback] Ts. Det er du som generaliserer. Jeg snakker om mitt hat til Kimberly Bauer. 5976508[/snapback] Aheahaehhe! Hvordan klarer du å snu det til at det er han som generaliserer? Skulle tro du var skadeskutt i hode, for det er åpenbart noe som ikke fungerer som det skal der oppe Edit: Enig med Fluesopp, tråden blir vell stengt og, nå som Ueland er her Endret 23. april 2006 av J@cob Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Nei for du har ikke sagt det hele tiden, du sitter å snakker dritt om fedme generelt, det er sikkert dødskult hvis noen som har litt ekstra på kroppen ser noe av dritten du har skrevet. Det er vel nå det er på tide for deg å klappe igjen syns jeg. Sånne innlegg skulle ikke vært tilatt her for det er direkte dritt slenging mot mennesker. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Aiaiai... Ueland kommer og ødelegger moroa.... edit: nei vel, uansett. M-BS jeg håper at du har endret oppfatning den dagen du får deg dame. Kjipt hvis du klarer og tvinge den oppfatningen inn i hode til andre. Endret 23. april 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det blir bare for dumt å si at Elisha/Kimberly er feit... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ærlig talt ... Har du i det hele tatt sett 24? Selv om man ser bort fra fedmen, fremstår jo Kimberly Bauer som langt, langt under gjennomsnittet intelligent, og det gjelder også om man ser det i forhold til gjennomsnittet for sjimpanser. Hun har ikke livets rett. 5976494[/snapback] Det var ikke det, jeg har bare aldri hørt noen kalle noen for «undergenetisk» før. Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Haha, dere må være den mest miserable gjengen med idioter jeg har møtt på lenge! Dette er en tråd om MINE seksuelle preferanser. Er det ikke litt underlig om jeg ikke skal ha anledning til å gi uttrykk for nettopp mine seksuelle preferanser i en slik tråd? "Steng tråden, steng tråden!" Ringer det ingen bjeller? Ikke små bjeller engang? Blåklokker, kanskje? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ærlig talt ... Har du i det hele tatt sett 24? Selv om man ser bort fra fedmen, fremstår jo Kimberly Bauer som langt, langt under gjennomsnittet intelligent, og det gjelder også om man ser det i forhold til gjennomsnittet for sjimpanser. Hun har ikke livets rett. 5976494[/snapback] Det var rette ræve som dreit. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Greit og like tynne jenter, men å si at normale og sunne jenter er feit blir forkastelig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ærlig talt ... Har du i det hele tatt sett 24? Selv om man ser bort fra fedmen, fremstår jo Kimberly Bauer som langt, langt under gjennomsnittet intelligent, og det gjelder også om man ser det i forhold til gjennomsnittet for sjimpanser. Hun har ikke livets rett. 5976494[/snapback] Det var ikke det, jeg har bare aldri hørt noen kalle noen for «undergenetisk» før. 5976546[/snapback] Hahahahhaha "Undergenetisk", hadde ikke det vært en vitenskaplig sensasjon elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg