Gå til innhold

M-BSs seksuelle preferanser

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ikke dømme Elisha utifra hvordan hun skal spille i 24... dessuten tviler jeg på at du er helt klar over hva fedme er....

5976268[/snapback]

Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat.

Lenke til kommentar
Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat.

5976327[/snapback]

Nå må du gi deg, alle med fungerende øyne kan jo se at hun ikke er overvektig.

Lenke til kommentar

Har sett lite av damer som M-BS liker her, men mye diskusjon :p

Samma det, man kan ikke hate folk selv om de er litt kraftigere enn andre.. Det blir bare dumt.

Skal jeg gå og hate klassekameratene/venninnene mine da?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
10-4

Men kan du poste et bilde hvor du synes Elisha er fet? Syns du det er dumt hun er fet? Burde hun heller hatt anorexia nevrose (det var det det het?)?

5976157[/snapback]

Se nå i sesong 1! Dere må nå være enige i at hun er rimelig hardt rammet av ekstrem fedme der? Come on! Det er forresten ikke slik at alle damer som ikke er fedmetragedier, har anoreksia. Og ja, jeg synes det er dumt at hun er rammet av fedme, men det jeg hater mest med henne er - som jeg har sagt mange ganger nå - at hun fucker alt opp hele tiden! Hun er tilbakestående. Hvorfor i faen bryr hun seg om Rick fortsatt for eksempel!?

5976246[/snapback]

Jeg tror du er dum jeg. Du vet ikke hva du snakker om du. Ekstrem fedme, jeg tror du snakker utenfor ditt vokabulær (eller noe, er der selv nå).

24_kim.jpg

Fet, nei!

Det at du mener hun er dum fordi hun er fet...

Blir ganske tåpelig å hate skuespilleren, bare fordi du ikke liker rollefiguren. Hun spiller jo bare etter manus.

5972598[/snapback]

Jaja, men jeg hatet henne jo ikke i begynnelsen, men når jeg starter en tråd hvor temaet er hat av Kim Bauer, og dere alle begynner å oppføre dere som forelskede skolejenter, tvinges jeg jo til å hate også skuespilleren bak den mest undergenetiske, sykelig overvektige rollefiguren i historien

5972619[/snapback]

Tror vi kan lese det ganske tydelig der.

Lenke til kommentar
Jeg gir ikke respekt utifra hvordan de ser ut, men hva de tenker, gjør, sier, og hvordan de er.....ikke uti fra om de er tynne eller feite.

5976378[/snapback]

Neinei, det er nå greit, men fedme kan være et moment som skjerper hatet. Om noen fucker opp alt for Jack, og i tillegg er vandrende stykker sideflesk, er det naturlig at man hater dem mer enn om de bare fucket opp alt for Jack. Det kan vi vel være enige om?

Lenke til kommentar
Neinei, det er nå greit, men fedme kan være et moment som skjerper hatet. Om noen fucker opp alt for Jack, og i tillegg er vandrende stykker sideflesk, er det naturlig at man hater dem mer enn om de bare fucket opp alt for Jack. Det kan vi vel være enige om?

5976398[/snapback]

Nei, ikke når fedmen er noe du innbiller deg.

Lenke til kommentar

han tenker nok sikkert at hvis en syltynn supermodell hadde føkka opp alt for Jack, så hadde han ikke blitt så sur på ho fordi hu var så utrolig digg at han bare klarte det ikke.. Jeg hadde blitt like sur hadde noen føkka det opr for meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...