Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Det er sånne som deg som ødelegger for kvinner, damer skal ikke se ut som en flis. Og hvis man trener mye så er den Body mess index ikke til å høre på, den stememr da ikke, for den går bare uti fra hvor høy du er og vekta di. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du kan ikke dømme Elisha utifra hvordan hun skal spille i 24... dessuten tviler jeg på at du er helt klar over hva fedme er.... 5976268[/snapback] Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Nå fikser jeg ikke mer! Jeg hater Kim Bauer. Denne Elisha aner jeg ingenting om, og har aldri påstått noe annet. Når jeg nå hater henne også, er det utelukkende fordi et forelsket, siklende hylekor har plaget livet av meg med henne halve helga! Og - tro meg - jeg vet hva fedme er: Kilden til rettferdig hat. 5976327[/snapback] Nå må du gi deg, alle med fungerende øyne kan jo se at hun ikke er overvektig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Så utifra de vakre settningene dine så mener du at du har rett til å hate feite mennesker? Det er rart med det, er visse folk her på kloden man skulle vært alene på et lydisolert rom med Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Så utifra de vakre settningene dine så mener du at du har rett til å hate feite mennesker? 5976343[/snapback] Ja, det fanger vel stort sett opp essensen i det jeg mener ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) For jeg spørre hvor gammel du er? uti fra den meningen der så tipper jeg 12år, men som sagt jeg ta ta alvorlig feil her. Er det noe jeg hater så er det mennesker som dømmer osv. pågrunn av utseende, har du så dårlig selvtillit at du må kjøre på den der. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Har sett lite av damer som M-BS liker her, men mye diskusjon Samma det, man kan ikke hate folk selv om de er litt kraftigere enn andre.. Det blir bare dumt. Skal jeg gå og hate klassekameratene/venninnene mine da? Endret 23. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Og jeg kan ikke akkurat se at dere har noen nevneverdig respekt for tynne mennesker, så stig ned fra den der høye hesten nå ... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 10-4Men kan du poste et bilde hvor du synes Elisha er fet? Syns du det er dumt hun er fet? Burde hun heller hatt anorexia nevrose (det var det det het?)? 5976157[/snapback] Se nå i sesong 1! Dere må nå være enige i at hun er rimelig hardt rammet av ekstrem fedme der? Come on! Det er forresten ikke slik at alle damer som ikke er fedmetragedier, har anoreksia. Og ja, jeg synes det er dumt at hun er rammet av fedme, men det jeg hater mest med henne er - som jeg har sagt mange ganger nå - at hun fucker alt opp hele tiden! Hun er tilbakestående. Hvorfor i faen bryr hun seg om Rick fortsatt for eksempel!? 5976246[/snapback] Jeg tror du er dum jeg. Du vet ikke hva du snakker om du. Ekstrem fedme, jeg tror du snakker utenfor ditt vokabulær (eller noe, er der selv nå). Fet, nei! Det at du mener hun er dum fordi hun er fet... Blir ganske tåpelig å hate skuespilleren, bare fordi du ikke liker rollefiguren. Hun spiller jo bare etter manus. 5972598[/snapback] Jaja, men jeg hatet henne jo ikke i begynnelsen, men når jeg starter en tråd hvor temaet er hat av Kim Bauer, og dere alle begynner å oppføre dere som forelskede skolejenter, tvinges jeg jo til å hate også skuespilleren bak den mest undergenetiske, sykelig overvektige rollefiguren i historien 5972619[/snapback] Tror vi kan lese det ganske tydelig der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Jeg gir ikke respekt utifra hvordan de ser ut, men hva de tenker, gjør, sier, og hvordan de er.....ikke uti fra om de er tynne eller feite. Når du sier noe så stokk-dumt som det der M-BS så må du bare forvente reaksjoner og lignende. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg gir ikke respekt utifra hvordan de ser ut, men hva de tenker, gjør, sier, og hvordan de er.....ikke uti fra om de er tynne eller feite. 5976378[/snapback] Neinei, det er nå greit, men fedme kan være et moment som skjerper hatet. Om noen fucker opp alt for Jack, og i tillegg er vandrende stykker sideflesk, er det naturlig at man hater dem mer enn om de bare fucket opp alt for Jack. Det kan vi vel være enige om? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Herre, gutten vil bare ha oppmerksomhet. Move on people, nothing to see here... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) bare for at de har side-flesk, nei vi er ikke enig i den. Hvorfor hater du mennesker mer bare for at de har sideflesk? Som en over her sier: enten gjør du dette av oppmerksomhet eller så har du bare frastøtende og ekkle meninger. Endret 23. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva vil det si at hun er «undergenetisk»? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Neinei, det er nå greit, men fedme kan være et moment som skjerper hatet. Om noen fucker opp alt for Jack, og i tillegg er vandrende stykker sideflesk, er det naturlig at man hater dem mer enn om de bare fucket opp alt for Jack. Det kan vi vel være enige om? 5976398[/snapback] Nei, ikke når fedmen er noe du innbiller deg. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 han tenker nok sikkert at hvis en syltynn supermodell hadde føkka opp alt for Jack, så hadde han ikke blitt så sur på ho fordi hu var så utrolig digg at han bare klarte det ikke.. Jeg hadde blitt like sur hadde noen føkka det opr for meg! Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva vil det si at hun er «undergenetisk»? 5976420[/snapback] Det er jo åpenbart at hun ikke har vært heldig med genene ... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Du er klar over at du er mer "overvektig" enn hun sant? kilde: http://www.halls.md/body-mass-index/bmi.htm Endret 23. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
M-BS Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Du er klar over at du er mer "overvektig" enn hun sant? kilde: http://www.halls.md/body-mass-index/bmi.htm 5976435[/snapback] Ts. BMI sier ingenting. Kim Bauers vekt er utelukkende flesk. Muskler utgjør toppen 2% av kroppen hennes. Hjernen én promille. Legg på et kilo til skinn og bein, så har du henne. Undergenetikeren. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er jo åpenbart at hun ikke har vært heldig med genene ... 5976434[/snapback] A...ha. Nytt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg