Gå til innhold

M-BSs seksuelle preferanser

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poste et bilde av meg selv!? Haha, nå tar det av her ... Nei, Skarstad, jeg skal ikke poste noe bilde av meg selv. Hvorfor i all verden er du interessert i at jeg skal poste bilde av meg selv? Haha! Tvilsomt der, Skarstad, tvilsomt.

5975064[/snapback]

Kan du si meg hvor høy du er og hvor mye du veier?

5975122[/snapback]

Jeg kan sikkert si hva jeg har på meg om det interesserer deg. :love:

Lenke til kommentar
Poste et bilde av meg selv!? Haha, nå tar det av her ... Nei, Skarstad, jeg skal ikke poste noe bilde av meg selv. Hvorfor i all verden er du interessert i at jeg skal poste bilde av meg selv? Haha! Tvilsomt der, Skarstad, tvilsomt.

5975064[/snapback]

Kan du si meg hvor høy du er og hvor mye du veier?

5975122[/snapback]

Jeg kan sikkert si hva jeg har på meg om det interesserer deg. :love:

5975248[/snapback]

Jeg har på meg en rød Peppes Pizza t-sjorte. en billig dongeri bukse.

Underboksa mi er svart, og sokkene mine er svart med en rød og hvit stripe på.

Lenke til kommentar

Skarstad, det der tvilsomme, homoseksuelle prosjektet ditt kan du bare droppe med en gang, men når du nå engang spør: Jeg er 182 høy og veier 78 kilo. Så kan du regne ut BMI selv, kalkulatorchild. Nå synes jeg for øvrig diskusjonen begynner å skli ut og bli usaklig også i denne tråden. Tråden skal jo omhandle mine seksuelle preferanser, ikke min BMI, og under ingen omstendigheter Tomat-Ulf i vaniljesaus, ok?

Lenke til kommentar
Skarstad, det der tvilsomme, homoseksuelle prosjektet ditt kan du bare droppe med en gang, men når du nå engang spør: Jeg er 182 høy og veier 78 kilo. Så kan du regne ut BMI selv, kalkulatorchild. Nå synes jeg for øvrig diskusjonen begynner å skli ut og bli usaklig også i denne tråden. Tråden skal jo omhandle mine seksuelle preferanser, ikke min BMI, og under ingen omstendigheter Tomat-Ulf i vaniljesaus, ok?

5976129[/snapback]

Ok. Da vet vi at du er en fyr med normal kroppsbygning som digger fyrstikker.

Lenke til kommentar

5976129[/snapback]

10-4

Men kan du poste et bilde hvor du synes Elisha er fet? Syns du det er dumt hun er fet? Burde hun heller hatt anorexia nevrose (det var det det het?)?

Lenke til kommentar
10-4

Men kan du poste et bilde hvor du synes Elisha er fet? Syns du det er dumt hun er fet? Burde hun heller hatt anorexia nevrose (det var det det het?)?

5976157[/snapback]

Se nå i sesong 1! Dere må nå være enige i at hun er rimelig hardt rammet av ekstrem fedme der? Come on! Det er forresten ikke slik at alle damer som ikke er fedmetragedier, har anoreksia. Og ja, jeg synes det er dumt at hun er rammet av fedme, men det jeg hater mest med henne er - som jeg har sagt mange ganger nå - at hun fucker alt opp hele tiden! Hun er tilbakestående. Hvorfor i faen bryr hun seg om Rick fortsatt for eksempel!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...