VTW Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg skal kjøpe meg en lett MC. Jeg har kikket litt etter en på finn. Der fant jeg to som så ganske greie ut. Men de hadde utrolig små hjul. Har ombestemt meg når detgjelder å kjøpe dem. Men jeg ble litt nysgjerrig. Hva slags type MC er dette? Dette er den første og dette er den andre. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Skal du kjøre lovlig eller ikke ? Lenke til kommentar
VTW Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg skal kjøre lovelig seff! Hvorfor det? Lurer bare på hva slags type MC det ersom harså små dekk. Ser jo ganske latterlig ut! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 For det var vel Funbike, eller Pocketbike du linket til. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg kan vertfall si at du får nok ikke de lovlig registrert, og ja det ligner på en annen version av pocketbike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå