Thor. Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Går det an å tvinge frem/ få min eksterne frem som en harddisk manuelt? Windows finner den ikke, har harr problemet før og levert til rep 2 ganger. Er lei av å miste 100 gig++ med data. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Problemet er bare det at hvis det er er svakt ledd en plass, typisk ukontakt i koblinger eller ledninger, så hjelper det ikke uansett hvor perfekt softwaren er, du får ikke kontakt whatsoever. Hvis du har levert den til reprasjon før, så kan det jo hende at disken virker som den skal, men at det er maskinen din som ikke er helt god. Jeg vil anta at de som har reparert disken din har testet den før de leverte den til deg. Og så til standard sjekkpungter: * Prøvd annen kabel? * Kan det hende IDE-kabelen på innsiden er løs? * Prøvd den på en annen maskin? * Kan det være usb-kontrolleren som er dårlig? Testet andre enheter av ymse slag på samme usb-port? Endret 23. april 2006 av geir__hk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Denne eksterne har jeg krysstestet og jeg har 2 firewire og en usb tilkoplet uten reaksjon. Åpner jeg den så blir garantien brutt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 tror du trenger et program á-la maxblast (maxtor) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Til informasjon så er det en slik en. Den fungerer fortsatt ikke men kortleserne reagerer uansett bare den får strøm og tilkopling. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 finner du den i Start og klikker deretter Kontrollpanel. Klikk Ytelse og vedlikehold og Administrative verktøy, og dobbeltklikk deretter Datamaskinbehandling og videre på diskbehandling Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Ikke der heller. Kun 2 cd rommer. Psp uniten min og C disken Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 prøvd å laste ned denne? http://support.wdc.com/download/index.asp?...=n&pid=6&swid=5 eller kanskje dette (er ikke sikkert det trengs) http://support.wdc.com/download/index.asp?...=n&pid=6&swid=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå