Gå til innhold

100% bruk av CPU ved miste operasjoner.

Anbefalte innlegg

Jeg har seriøse problemer med systemet mitt, og det er at jeg får 100% bruk av CPU når jeg enten kopierer\flytter filer eller extracter en fil. Tilogmed når jeg laster ned filer så henger systemet seg opp nå og da.

Det er ikke ÉN prosess som bruker så mye prosessorkraft, selvfølgelig, det hadde blitt for enkelt å fikse.

Det byttes på hva som tar mest CPU. MSN Messenger, Xfire, iexplore.exe, m.m. driver å kverker systemet mitt.

Og etter ca. 2min så klikker muspekeren, slik at jeg får brukt den, men kan bare ikke se den.

VELDIG irriterende.

Jeg har kjørt Scan med Ad-Aware og Norton Antivirus 2005.

Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å få fikset dette?

Da hvis vi ser bort ifra reinstallasjon av Windows (XP Home).

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har akkurat samme problemer som deg, og har scannet pc'en med AVG og AD-Aware uten at det løste problemet. Defragmenterte og uten at det hjalp. Scannet diskene med WD LifeGuard og det viste seg at det er feil i flere sektorer på diskene. Kan tenke meg at det er dette som er problemet. Må rydde og ta backup før jeg forsøker å rette feilene, så vet ikke ennå om det vil løse problemet. Men jeg anbefaler ihvertfall å scanne diskene for feil, gjerne med et verktøy fra leverandrøren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...