Gå til innhold

Ny gaming-PC på komplett. 20k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra greier, omtrent det samme som meg - jeg skal også anskaffe meg crossfire :) Har samme skjermen er bare helt "ok" fornøyd med den, om jeg skulle kjøpt nå ville jeg ha brukt mindre på prosessor og mer på skjerm.

Kabinettet mitt, og strømforsyningen min fungerer glimrende, ser bra ut og er billigere - anbefaler begge deler.

Hiper 580W

Thermaltake Xaser

Men mitt oppsett bråker - kanskje pga de to delene der :)

Ps: Skjermkortet mitt fungerer ypperlig - elskelig investering :)

Og jeg kjøpte prosessor, hovedkort og skjermkort hos databutikken.com - sparte tusenlapper - men det tok lengre tid.

Lenke til kommentar

kan likegodt kjøpe en 4200 eller 3800 og med den zalman vifta tweake til 400mhz, eller bare kjøpe en opteron.

4000kr for en cpu er alt for mye. skjermkortet er på grensen, synes psu kunne vært rimeligere, jeg ville vurdert prisene på hw.no.

vurdert en lasermus enten logitech eller razor.

har hørt noen whinet over hiper når det gjaldt xtx kortene og amper. muligens du trenger en psu med 4 12 rails da, iallefall 3, istedenfor 2. sjekk det opp.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Jeg vil ha 2MB L2 Cashe da det kan være kjekt i framtiden. Skjermkortet er fastsatt.

Angående mus så vipper det mellom MX518 og G5. Har en MX518 på en annen PC fra før, og har bare gode erfaringer, men kansje på tide å gå til laser?

Grunnen til at jeg vil ha den prosessoren er at den kjører på en bra klokk fra før, så jeg slipper å miste garantien. Men det er vel liten fare for at det smelter(som kompis spår) hvis jeg går for en opty 165 og kjører den til 2200mhz?

Lenke til kommentar

"Du har ikke tilgang"

Uansett, ja jeg er komplett-fan og face it: 10 kr(var det det?) er ikke store forskjellen.

EDIT- Ble noen hundrelapper mer på oppsettet slik det står nå: Prisguide.

BTW. vet noen om jeg mailer komplett om de bygger den for meg, og isåfall hva de skal ha for det? Er ikke det at jeg ikke vil bygge selv, men hadde vært kjekt.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...