edge Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Lista Noe jeg har glemt, bør skifte eller ta bort? På forhånd takk EDIT- Oppdatert liste Endret 23. april 2006 av Edge Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Lista Noe jeg har glemt, bør skifte eller ta bort? På forhånd takk 5972621[/snapback] hva skal du bruke pcen til? Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Som topic sier: Gaming, kansje litt filmredigering, surfing og musikk.. Spillene det går i er BF2, WoW, kansje Oblivion og litt slikt. Skal kunne ha den en stund og. Lenke til kommentar
Simen Rasmussen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bra greier, omtrent det samme som meg - jeg skal også anskaffe meg crossfire Har samme skjermen er bare helt "ok" fornøyd med den, om jeg skulle kjøpt nå ville jeg ha brukt mindre på prosessor og mer på skjerm. Kabinettet mitt, og strømforsyningen min fungerer glimrende, ser bra ut og er billigere - anbefaler begge deler. Hiper 580W Thermaltake Xaser Men mitt oppsett bråker - kanskje pga de to delene der Ps: Skjermkortet mitt fungerer ypperlig - elskelig investering Og jeg kjøpte prosessor, hovedkort og skjermkort hos databutikken.com - sparte tusenlapper - men det tok lengre tid. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Har bestemt meg for å ikke kjøpe TT av egne grunner.. Har selv sett på Hiper'n, og vurderer den i høy grad. Noen grunn til å gå for den framfor Seasonic'en? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) kan likegodt kjøpe en 4200 eller 3800 og med den zalman vifta tweake til 400mhz, eller bare kjøpe en opteron. 4000kr for en cpu er alt for mye. skjermkortet er på grensen, synes psu kunne vært rimeligere, jeg ville vurdert prisene på hw.no. vurdert en lasermus enten logitech eller razor. har hørt noen whinet over hiper når det gjaldt xtx kortene og amper. muligens du trenger en psu med 4 12 rails da, iallefall 3, istedenfor 2. sjekk det opp. Endret 23. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Jeg vil ha 2MB L2 Cashe da det kan være kjekt i framtiden. Skjermkortet er fastsatt. Angående mus så vipper det mellom MX518 og G5. Har en MX518 på en annen PC fra før, og har bare gode erfaringer, men kansje på tide å gå til laser? Grunnen til at jeg vil ha den prosessoren er at den kjører på en bra klokk fra før, så jeg slipper å miste garantien. Men det er vel liten fare for at det smelter(som kompis spår) hvis jeg går for en opty 165 og kjører den til 2200mhz? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 X2 4200+ i stedenfor 4400+... Er ikke verdt den ekstra prisen... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 er mye penger thats it, har du penger så et fett. men med pc så vet en iallefall hvor en brøkdel av lønna gikk hen. resten er mia Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ny handleliste Bytta ut WaveMaster med TT Armor.. Noen for/imot? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ny handleliste Bytta ut WaveMaster med TT Armor.. Noen for/imot? 5972922[/snapback] Bytt minne til disse da jeg antar at du skal overklokke litt siden du har valgt opteron Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Når du sier det regner jeg med at det er gode brikker? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hei ! Har lagt inn alle varene i den orginale handlelisten din på komplett i Prisguiden . PCutstyr.no er vel litt billigere, eller er du komplett fan ? MVH Erlend Endret 23. april 2006 av erlend_vellle Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) "Du har ikke tilgang" Uansett, ja jeg er komplett-fan og face it: 10 kr(var det det?) er ikke store forskjellen. EDIT- Ble noen hundrelapper mer på oppsettet slik det står nå: Prisguide. BTW. vet noen om jeg mailer komplett om de bygger den for meg, og isåfall hva de skal ha for det? Er ikke det at jeg ikke vil bygge selv, men hadde vært kjekt. Endret 23. april 2006 av Edge Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 "Du har ikke tilgang" Joa, veldig hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 tror han mener at han ikke har tilgang til den handlekurven du opprettet, jeg fikk heller ikke til å se den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå