tuppetroll Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har fått et tilbud om å kjøpe en Canon EF 75-300mm 1:4-5,6 II, 5-6 år gammel, men visstnok pent brukt til 750 kr. Er den verdt det eller er den for dårlig? Lenke til kommentar
Initium Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 optisk er den vel grei nok, men lysstyrken er jo semmer da. Jeg har noe sånn optikk fra min tid som EOS analogbruker, men valgte allikevel å gå for NIKON digitalt, da jeg vurderte optikken å være for dårlig for mitt behov. 750kr er den nok verdt, om du synes du kan bruke den. Regn med at ISO 400 er maks du får noe særlig utbytte av den. Initium Lenke til kommentar
herrsnik Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hei! Jeg har også fått tilbud om å kjøpe samme objektiv for "under halv pris". Hva skulle halv pris være på dette objektivet? kan ikke finne denne utgaven på noen web-shop.. Jeg lurer spesielt på hva som er forskjellen på utgave II og III på dette objektivet? jeg har altså fått tilbud på den (eldre?) EF 75-300 1:4-5,6 II. På web-shopper etc finner jeg nå bare EF 75-300 1:4- 5,6 III... mvh ERik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå