Gå til innhold

Jeg røyter, noen tips?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

håper ikkeat du er så uheldig som meg og begynner og miste håret.. Jeg begynte vel å tenke over det rundt 16 -17når jeg la merke til at jeg la igjen en del hår på bøker.. Nå har jeg rimelig høye viker,og holder det helt skinnet.. Skikkelig dritt egentlig når man er 20 og har valget mellomå fly rundt med starter moon eller vin diesel style.(mitt nye forbilde når jeg fant ut at jeg mistet håret.)

Snakk med faren din, og evt søsken av han og finn ut om når de mistet håret.. Hvis de begynte tidlig så kan det hende du er doomed desverre..

Jeg skal i hvertfall prøve noe som heter arcon nå.. Skal visst være bra så, håper det begynner å senke seg med hår nedover panna igjen ja..

Mitt beste råd er: Ikke tenk alt for mye på det. Jeg ble helt besatt og tok på det hele tida, sjekka speilet, at ikke vikene syntes for mye og at de ikke vokste osv.. Sikker på at jeg bekymra meg så mye at jeg mista hår pga det-Derfor skinnet jeg meg..

Og et råd til slutt: damer bryr seg ikke så jevlig mye om det. Drar flere nå enn med hår.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk med faren din, og evt søsken av han og finn ut om når de mistet håret.. Hvis de begynte tidlig så kan det hende du er doomed desverre..

5975011[/snapback]

Det sies jo at hårtap kommer fra morsiden av slekten, noe som stemmer relativt bra i slekten min hittil. Dvs at hvis far din er skallet så er det ikke sikkert at du arver det. En bedre indikasjon kan da kanskje være å se på bror til mor din for å se om det er hårtap på den siden av familien.

Sånnsett er jeg heldig da far min er nesten blank på hodet, mens alle onklene til min mor (som er nærmeste mannlige personer på den siden som fremdeles lever) alle har masse hår i en alder på 80++ år :) Og det synes fordi far min hadde alt begynt å miste håret på den alderen jeg er på nå, og jeg har ikke gjort det.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Ligger i genene. Bare se på faren din  :whistle: .. Eller moram bestemora, bestefaren din

5973592[/snapback]

Helst ikke se på faren din, siden "hårløshet" arver man fra mødrene. Men siden dem har sånn der andre kromosongreier en vi så blir ikke dem påvirket. :p

Lenke til kommentar

5975011[/snapback]

Det sies jo at hårtap kommer fra morsiden av slekten, noe som stemmer relativt bra i slekten min hittil. Dvs at hvis far din er skallet så er det ikke sikkert at du arver det. En bedre indikasjon kan da kanskje være å se på bror til mor din for å se om det er hårtap på den siden av familien.

5975035[/snapback]

Det trodde jeg også. Fordet er riktg i mitt tilfelle. (spansk far, hårete jevel, jeg arva bare kroppshår tydelig vis.. :p )

Men en jeg kjenner begynte å miste håret tidlig, og der er det bare farsiden som har mistet noe hår. Morssiden hans er det visst ingen som har mistet hår oppover i slekta. Så det er tydeligvis ikke noe regel på det..

Men selvsagt. sjekk morssiden din også. Brødre av henne, far osv.-.

Lenke til kommentar

B- vitaminer e absolutt bra for hårtap. En stund jeg mistet helt villt med hår. Hjalp med en gang jeg begynte med vitamintilskudd.

Søsteren min sa at skallede menn trekker flere damer (i noen tilfeller) fordi de ubevisst minner kvinner om babyer :ermm:

Lenke til kommentar
Søsteren min sa at skallede menn trekker flere damer (i noen tilfeller) fordi de ubevisst minner kvinner om babyer :ermm:

5975082[/snapback]

Om det er sant eller ikke kan jeg ikke si noe om, men at hårtap gir så veldig mye mindre damer tviler jeg på forutsatt at du gjør det beste ut av det. Mange skallede menn som uten problemer klarer å være skallet med stil.

Lenke til kommentar
:scared:

Hvis jeg finner på å gjøre slikt som Devin Townsend hvis jeg får måne, må noen sette meg i bur.

5973493[/snapback]

Sette deg i bur og stille deg ut på freakshow! :!: Slikt er verdt å betale for å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...