Ustedalen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) I det siste har jeg begynt å miste litt hår på hode, og lurer på hva dette kan komme av. Når jeg drar hånden gjennom håret, henger det alltid igjen en god del hårstrå, som er ganske irriterende. Er det noe jeg burde spise mer av for å få slutt på dette? Mangel på noen vitaminer? Mangel på søvn? Andre årsaker? Og siden jeg er bare 17 år, tror jeg ikke at jeg begynner å få måne (Selv om det er en skremmende tanke ) EDIT: Litt leif Endret 23. april 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Alle mister mye hår hvært 3. år eller så. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg røyter også, men det ser jammen ut som om jeg har masse hår på hodet for det. Men er pinlig her hjemme, hvor jeg har sort skrivebordsplate... Synes så godt på med mine lyse lokker. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 jeg mister mye hår jeg og.. men det er pga jeg har ganske langt hår, og børster håret mitt aldri. så bruker jeg voks.. voks holder jo resten av gammelt hår Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg mister av og til hår. Jeg mistet litt på sidene av pannen slik at jeg har GRUSOMT høyt hårfeste. Mitt råd; drit i det. :----) Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 er enig med hylo.. det betyr ikke alltid at du mister håret mitt og blir munk Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) I det siste har jeg begynt å miste litt hår på hode, og lurer på hva dette kan komme av. Når jeg drar hånden gjennom håret, henger det alltid igjen en god del hårstrå, som er ganske irriterende. Er det noe jeg burde spise mer av for å få slutt på dette? Mangel på noen vitaminer? Mangel på søvn? Andre årsaker? Og siden jeg er bare 17 år, tror jeg ikke at jeg begynner å få måne (Selv om det er en skremmende tanke ) EDIT: Litt leif 5972454[/snapback] samma skjedde meg, så jeg begyne å skinne meg med barberhøvel, og fortsatte og barbere hodet hver tredje, fjerde eller femte dag, har mye bedre hår nå, dessuten brukte jeg et hår middel som heter 'L'oreal Kérastase Specifique Activeur 7' funka fett, har mye mye bedre hår nå Endret 23. april 2006 av JediMindTriks Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 I en periode hadde jeg ganske så langt hår. Og jeg har i tillegg ganske tjukt hår. Jeg "røytet" også en god del, men jeg tror jeg gjorde det fordi håret som egentlig skulle falle av (du mister en god del hår naturlig, som du skal miste) ikke falt av, det ble liggende sammen med alt det andre... Så hvis du har tjukt og langt hår kan det være en grunn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 NorthGarden jepp.. samme som meg. Men nu har jeg klipt meg og nu mister jeg ingen hår lar oss si sånt.. bortsett fra i bakfra.. for jeg har nesten samme hår som Jin fra Tekken Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 b-vitamin skal visstnok være bra mot røyting. Både på hunder og mennesker Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det enkleste er å bare kvitte seg med alt håret med jevne mellomrom Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg har langt, tjukt hår, og mister også mye av det hver gang jeg greier meg. Har allikevel ikke synlige viker enda (selv om de kommer etterhvert). Når jeg får måne skal jeg gjøre som Devin Townsend. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis jeg finner på å gjøre slikt som Devin Townsend hvis jeg får måne, må noen sette meg i bur. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) En i parelellklassen min begynte å miste håret som 14åring. Til høsten, som 16-åring, har han sikkert måne. Endret 23. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ligger i genene. Bare se på faren din .. Eller moram bestemora, bestefaren din Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Ligger i genene. Bare se på faren din 5973592[/snapback] Pappa har måne Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det kommer veldig an på hvordan du røyter, da. Mister du hår fra roten og opp/ned, eller bare knekker det? Hvis det knekker, kan du få kjøpt hårkurer hos frisører som gjør håret sterkere. Det kan også hende at du får kjøpt ting for hodebunnen, men jeg skulle tro det er litt verre å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Dette er et helt normalt fenomen som kalles hårfelling. Inntreffer omtrent hvert sjuende år og er ikke farlig i det hele tatt. Men sinnssykt ekkelt! Er inne i en hårfellingsperiode nuh. Ekkelt å dra henda gjennom håret og sitte igjen med en klump med hår. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hehe ^^ Pirka fra boretslaget. Eller MiniMe. Du må skaffe deg forbilder uten hår ^^ Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Folk som er skallet mister vanligvis ikke mer hår enn oss andre. Problemet er bare at håret ikke vokser ut igjen. Alle mister hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå