Gå til innhold

Jeg røyter, noen tips?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å miste litt hår på hode, og lurer på hva dette kan komme av. :dontgetit:

Når jeg drar hånden gjennom håret, henger det alltid igjen en god del hårstrå, som er ganske irriterende. Er det noe jeg burde spise mer av for å få slutt på dette? Mangel på noen vitaminer? Mangel på søvn? Andre årsaker?

Og siden jeg er bare 17 år, tror jeg ikke at jeg begynner å få måne :p

(Selv om det er en skremmende tanke :dontgetit: )

EDIT: Litt leif :whistle:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det siste har jeg begynt å miste litt hår på hode, og lurer på hva dette kan komme av.  :dontgetit:

Når jeg drar hånden gjennom håret, henger det alltid igjen en god del hårstrå, som er ganske irriterende. Er det noe jeg burde spise mer av for å få slutt på dette? Mangel på noen vitaminer? Mangel på søvn? Andre årsaker?

Og siden jeg er bare 17 år, tror jeg ikke at jeg begynner å få måne :p

(Selv om det er en skremmende tanke :dontgetit: )

EDIT: Litt leif :whistle:

5972454[/snapback]

samma skjedde meg,

så jeg begyne å skinne meg med barberhøvel, og fortsatte og barbere hodet hver tredje, fjerde eller femte dag, har mye bedre hår nå, dessuten brukte jeg et hår middel som heter 'L'oreal Kérastase Specifique Activeur 7'

funka fett, har mye mye bedre hår nå :)

Endret av JediMindTriks
Lenke til kommentar

I en periode hadde jeg ganske så langt hår. Og jeg har i tillegg ganske tjukt hår. Jeg "røytet" også en god del, men jeg tror jeg gjorde det fordi håret som egentlig skulle falle av (du mister en god del hår naturlig, som du skal miste) ikke falt av, det ble liggende sammen med alt det andre...

Så hvis du har tjukt og langt hår kan det være en grunn.

Lenke til kommentar

Dette er et helt normalt fenomen som kalles hårfelling. Inntreffer omtrent hvert sjuende år og er ikke farlig i det hele tatt.

Men sinnssykt ekkelt! Er inne i en hårfellingsperiode nuh. Ekkelt å dra henda gjennom håret og sitte igjen med en klump med hår. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...