Aleksander- Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har dette kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=2&s=pl kabinnettet er uten hovedkort og denslags.(har ikke penger til å kjøpe det enda) Men problemet er det at jeg har et prosjekt på skolen der jeg har bestemt meg for å casemodde kabinettet, og det skal være ferdig til jul. Og for at kabinettet skal ta seg best ut hadde det vært fint med strøm i det. (til lys og vifter osv.) men som sagt har ikke jeg hovedkort i det, og lurte på hvordan jeg skal koble det viss jeg vil ha strøm i viftene og sånt... Mvh Alex :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Det fulgte jo 300W strømforsyning med det kabinettet ? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 jo det jor nå det, men når jeg slenger i strømkabelen å trykker på knappen skjer d jo ikke noe... jeg må vel koble noe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 blir litt vanskeli det ja.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Å, jeg skjønner. Finn bare et gammalt hovedkort på skraphaugen da, og gå via den. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 var det ikke noe styr med at hvis du kortslutta to pinner så starta'n? *google og søke i forumet* Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 du bare kobler sammen den grønne og en av de svarte ledningen på atx-kontakten som skal stå på hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå