nikk0 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Vel, som dere allerede ut i fra topic har forstått, tenker jeg på å bruke en laptop som carputer. Har skjekket litt, og jeg får ikke en komplett carputer u/skjerm for under 4k.. Så da lurer jeg rett å slett på om det kan lønne seg å gå til anskaffelse av nok en laptop..? Det jeg trenger er ikke noe råskin. Går stort sett bare i musikk alikavel. Kanksje en filmsnutt ei gang i blandt.. Finnes det en grei laptop til rundt (under?) 4 lapper? Blir det en vanlig carputer, så det er jo snakk om 800/1000mHz, 512MB ram og 40gb elns. Så kravene er ikke store. Bare prisen er lav så. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Så billig lønner det seg nok å kjøpe brukt vil jeg tro. Har aldri sett en ny bærbar til den prisen. Men det er nok en god ide du har. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Jeg har til tider sett demovare-laptoper på Multicom ned i 3000 kr. Ellers er nok bruktmarkedet mest aktuellt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå